Мислити системно та ставити цілі: розпочався онлайн-курс із реєстрації торгових марок для підприємців Східної України

Інтеграція
13 Січня 2022
онлайн-курс із реєстрації торгових марок

13 січня за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” розпочався онлайн-курс із реєстрації торгових марок “Формування каналів збуту”. Участь у навчанні беруть 15 підприємців з Донецької та Луганської областей – це виробники меду, одягу, прикрас, продуктів та інших товарів та послуг.

Викладачами курсу є бізнес-тренери – Руслан Бельтюков та Роман Пашковський.

Руслан Бельтюков – засновник Львівської школи керівників бізнесу та Громадської школи бізнесу, власник 24 торгових марок. Роман Пашковський – тренер з питань цивільного права, експерт з юридичних питань Громадської школи бізнесу, має 17 років юридичної практики, успішно подав на реєстрацію понад 120 торгових марок.

Під час курсу учасники дізнаються, як розробити власну торгову марку, обрати ефективну торгову марку для товарів/послуг та управляти нею, як готувати документи для подання торгових марок на реєстрацію, скарги на неправомірне використання торгових марок, як захищати їх від неправомірного використання, розвивати торгову марку через інструменти ефективної взаємодії з клієнтами та постачальниками.

 

За словами Руслана Бельтюкова, торгова марка – це потужний інструмент у бізнесі. Завдання підприємця – капіталізація основного капіталу. Торгова марка додає капіталізації компанії. Але у її створення та просування потрібно вкласти час та ресурси. Деякі торгові марки коштують дорожче, ніж нерухомість компаній та обладнання.

“У голові споживача торгова марка має пройти п’ять етапів – від знайомства до адвокації бренду. Торгова марка – це ваш ідентифікатор у голові клієнта. При її розробці варто враховувати асоціації, які ця марка може викликати у людей, адже багато речей ми сприймаємо стереотипно. Інколи підприємці своєю маркою обирають власне ім’я, адже воно сприймається як бренд. Також я раджу використовувати прості короткі фрази для назви ваших торгових марок, які викликатимуть позитивні емоції”, – сказав Руслан Бельтюков.

Тренер радив підприємцям, як успішно розвивати маркетингову діяльність.

Курс із реєстрації торгових марок триватиме до 25 лютого. Потім викладачі відберуть десять найактивніших учасників курсу, які отримають додаткові консультації з брендингу до травня.

Після завершення курсу три найактивніші учасники курсу отримають компенсацію на реєстрацію своїх торгових марок. У разі успішного завершення курсу та зацікавленості з боку представників малого бізнесу Проєкт USAID готовий продовжити таке навчання для інших підприємців Сходу України.

***
Комунікаційна кампанія “Схід: Перезавантаження” покликана показати успішні історії жителів Сходу України та допомогти тим, хто прагне перезавантажити своє сьогодення заради успіху та процвітання майбутнього Сходу.

Перезавантаження – це оновлення наявних ресурсів, це запуск нового способу мислення. Схід України має багату історію та культуру, високий промисловий потенціал і саме тому може стати драйвером розвитку різних економічних напрямків та галузей бізнесу, перезавантаження свідомості населення, особливо молоді.

Разом робимо крок у напрямку перезавантаження Сходу!

 

 

Підпишись на Newsletter

Хочеш отримувати новини?