У травні за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) керівний склад компанії «Нібулон» завершив навчальний онлайн-курс з оптимізації процесів («LEAN Yellow Belt Basic») від Лін Інституту України, де отримали навички з удосконалення цінності власного продукту та підвищення ефективності процесів, за які вони відповідають.
Серед 31 учасника курсу – керівники департаменту з логістики, «Суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН», IT-департаменту, технічного департаменту, а також департаментів з агровиробництва компанії, роботи елеваторів та торгівлі.
Сергій Таран, директор Перевантажувального зернового термінала в Миколаєві, учасник тренінгу, зазначив:
«Наш напрям зараз переживає глобальне перезавантаження робочих процесів. Головна мета – значне підвищення ефективності діяльності та зменшення собівартості послуг. Це дасть змогу надавати найкращі у своєму класі послуги за доступною ціною. У процесі навчання ми прокачали навички виявлення, фокусування уваги та подальшої роботи зі «слабкими ланками» у виробничому процесі, які ведуть або до матеріальних витрат, або витрат у часі. Дякуємо партнерам і впевнено рухаємось у цьому напрямку далі!»
Компанія «Нібулон» відзначає, що довгостроковий вплив проведеного навчального курсу полягає в підвищенні ефективності та продуктивності, розвитку співробітників, впровадженні інноваційних підходів, зосередженні на потребах клієнтів і систематичному підході до змін.
Згідно з результатами опитування, 75% учасників зазначили, що курс виправдав їх очікування, а 25% зазначили, що навіть перевершив. Переважна більшість учасників після закінчення курсу має пропозиції, як покращити робочі процеси у зонах їх відповідальності.
Учасники навчання також зазначили, що:
- Навчання допомогло переглянути робочі процеси, зменшити втрати та покращити продуктивність. Це включає зменшення зайвих рухів, оптимізацію використання ресурсів та підвищення якості послуг.
- Курс сприяв розвитку навичок співробітників, що призводить до кращої організації роботи, швидшого реагування на зміни та покращення звичок. Це сприятиме підвищенню задоволеності клієнтів і конкурентоспроможності компанії.
- Важливо системно впроваджувати нові підходи та технології, таких як автоматизація процесів, вдосконалення програмного забезпечення та мінімізація паперової роботи.
- Курс дозволив краще зрозуміти потреби клієнтів і фокусуватися на їх задоволенні. Це допомагає виявляти “слабкі” місця в процесах і усувати їх, що сприяє збільшенню цінності для клієнтів і підвищенню доходів компанії.
Відгуки учасників також свідчать про позитивний вплив курсу на менеджмент компанії, зокрема на покращення управління процесами та розвиток лідерських навичок.
Навчальний курс провели на запит компанії «Нібулон» в рамках проєкту «Розвиток трудового потенціалу для України» громадської організації «Міжнародна фундація розвитку».