Адміністративний(а) асистент(ка) з грантів

31 Липня 2024

Київ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ

Зусилля України, направленні на відновлення після повномасштабного російського вторгнення та на пришвидшення розвитку як суверенної, незалежної, демократичної та процвітаючої держави, вимагають динамічної та інклюзивної економічної підтримки. Завдяки партнерству з урядом і активній участі приватного сектору проєкт підтримує економічне зростання та стійкість в Україні з 2018 року. Після жорстокого вторгнення Росії в Україну в лютому 2022 року та подальшої окупації частини України, проект змістив свою діяльність зі Східної України на всю країну, які стосуються нагальних потреб України в експортній логістиці та покращенні інфраструктури.

ЛОГІСТИКА ЕКСПОРТУ ЗЕРНОВИХ AGRIUKRAINE

Проєкт «Економічна підтримка України» є одним із ключових партнерів USAID, що реалізує ініціативу «Розвиток стійкості сільського господарства (далі – AGRI-Ukraine), бюджет якої складає 350 мільйонів доларів. Ця ініціатива була розпочата у 2022 році з метою розвитку експорту зернових з України та подолання глобальної продуктової кризи, що була поглиблена через війну. В рамках ініціативи AGRI-Ukraine, проєкт «Економічна підтримка України» співпрацює з державними та приватними компаніями, інвестуючи у перевозку та перевалку критично необхідних зернових продуктів.

ПОКРАЩЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ

Проєкт «Економічна підтримка України» також безпосередньо підтримує Уряд України, включаючи Державне агентство з відновлення та розвитку інфраструктури України (SARDI), Державну митну службу та Українську залізницю, в рамках модернізації 42 українських пунктів пропуску (BCP). Сучасна та більш ефективна прикордонна інфраструктура та митні процедури зменшать експортні витрати та збільшать експортну спроможність, дозволяючи Україні масштабувати торгівлю та просуватись на шляху до інтеграції в ЄС.

Про позицію Обов’язки

Адміністративний(а) асистент(ка) з грантів – це допоміжна посада, основним обов’язком якої є надання допомоги грантовому відділу у виконанні різноманітних адміністративних завдань для забезпечення послідовної обробки грантових заявок. До його/ її обов’язків входить підтримка та оптимізація систем даних про надання грантів, ведення документації та облік грантів у внутрішній технічній та адміністративно-інформаційній системі управління (TAMIS). Адміністративний(а) асистент(ка) з грантів підпорядковується Директору з грантів і працюватиме в київському офісі.

Обов’язки:

  • Допомога в управлінні процесом відбору грантоотримувачів для забезпечення дотримання політики та процедур, викладених у затвердженому Посібнику з надання грантів.
  • Допомога у зборі концептуальних записок/заявок в рамках NOFO (повідомлення про можливості фінансування).
  • Допомога у розробці та управлінні трекерами.
  • Допомога у веденні ділового листування з питань грантів (повідомлення, запитання до заявників, підготовка офіційних листів).
  • Перевірка заявників на відповідність критеріям прийнятності та забезпечення своєчасного введення документів до системи TAMIS.
  • Допомога в організації зустрічей, ведення нотаток, складання протоколів, підготовка презентацій тощо.
  • Підготовка проектів грантових угод та інших документів, пов’язаних з грантами.
  • Забезпечення обміну, ведення та архівування необхідних друкованих копій документів.
  • Допомагати у підготовці супровідної документації для здійснення платежів за грантами.
  • Співпраця з відділом закупівель щодо дослідження ринку для розробки грантів у натуральній формі.
  • Виконання інших завдань за необхідності за дорученням Директора з грантів.

Кваліфікація:

  • Мінімум 1 рік відповідного досвіду роботи.
  • Досвід роботи з адміністративними завданнями, в тому числі з реєстраційними системами.
  • Сильні навички міжособистісного спілкування, а також навички письмової та усної комунікації.
  • Базові робочі знання цифрових інструментів і технологій для обробки інформації, комунікації та комп’ютерних додатків (наприклад, MS Office) як незалежний користувач.
  • Мовні вимоги є наступними:
    • Англійська мова – рівень III (загальний робочий рівень): читання/письмо/розмовна мова.
    • Вільне володіння українською мовою.

МИ ПРОПОНУЄМО

Тривалість трудового договору: 12 місяців з можливістю продовження.

Пакет переваг:

  • 28 календарних днів щорічної відпустки;
  • 10 днів оплачувального лікарняного на рік;
  • Медичне страхування співробітників ERA та їхніх сімей;
  • Страхування життя співробітників ERA та одного члена сім’ї;
  • Покриття всіх витрат на відрядження;
  • Військове бронювання можливе і надається, якщо ви перебуваєте на відповідному військовому обліку

Дата початку: серпень 2024 року

Процес подання резюме

Усі кандидати мають надсилати супровідний лист та актуальне резюме (не більше чотирьох сторінок) виключно англійською мовою на електронну адресу ukraine@dai.com. Лише відібрані кандидати з відповідним досвідом роботи будуть запрошені на співбесіду.

Усі кваліфіковані заявники отримають право на роботу незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, інвалідності, віку чи статусу захищеного ветерана.

Кінцевий термін подання резюме: 14 серпня 2024 року.