Київ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ
Проєкт USAID Economic Resilience Activity (ERA) створений як інноваційний і гнучкий інструмент, що сприяє задоволенню актуальних потреб розвитку України та зміцненню її економічної стійкості. Зусилля України, спрямовані на досягнення перемоги та відродження після повномасштабної війни, розв’язаної Росією, мають на меті впевнено крокувати шляхом до прискореного розвитку як суверенної, незалежної, демократичної та процвітаючої держави. Це вимагає динамічного, інклюзивного підходу до економічного відновлення та сталого зростання.
СТАБІЛІЗАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ БІЗНЕСУ
ERA сприяє розвитку стійкої, інклюзії та відновлення економіки, орієнтованої на зростання, у регіонах, які зазнали значних руйнувань. ERA надає українцям можливість створювати та розвивати мікро-, малі та середні підприємства (ММСП) у перспективних економічних секторах, впроваджувати інновації та виходити на нові ринки України, Європейського Союзу (ЄС) та інших регіонів. ERA особливо підкреслює важливість залучення внутрішньо переміщених осіб (ВПО), жінок, молоді, ветеранів, літніх людей, представників ЛГБТКІ+ та інших вразливих груп, щоб забезпечити їхню участь у розбудові економічного успіху регіону.
Починаючи з 2025 року, ERA відновлює свою діяльність у напрямку стабілізації та відновлення бізнесу, зосереджуючи основну увагу на 4 східних областях (Луганська, Донецька, Запорізька, Херсонська) та 3 суміжних областях (Харківська, Дніпропетровська, Миколаївська), а також у меншій мірі у 4 постраждалих від війни регіонах (Сумська, Полтавська, Чернігівська, Одеська). Ця діяльність спрямована на підвищення економічної стійкості східної України шляхом досягнення наступних цілей:
- Мета 1: Надати підтримку для стабілізації економіки України;
- Мета 2: Сприяти сталому розвитку мікро-, малих і середніх підприємств (ММСП) в Україні.
Завдяки цьому економіка східних і прифронтових громад України зможе протистояти викликам, які виникли внаслідок вторгнення Росії та руйнування критичної інфраструктури. Громади, підприємства та урядові партнери зможуть відновлювати свої життя та діяльність у цих регіонах, покращуючи економічну стійкість.
Окрім стабілізації та відновлення бізнесу в східних та прифронтових областях, ERA продовжує підтримувати додаткові напрями діяльності:
ПІДТРИМКА ЛОГІСТИКИ ЕКСПОРТУ ЗЕРНА В РАМКАХ ІНІЦІАТИВИ «AGRI-УКРАЇНА»
Проєкт «Економічна підтримка України» є одним із ключових партнерів USAID, що реалізує ініціативу «Розвиток стійкості сільського господарства (далі – AGRI-Ukraine), бюджет якої складає 350 мільйонів доларів. Ця ініціатива була розпочата у 2022 році з метою розвитку експорту зернових з України та подолання глобальної продуктової кризи, що була поглиблена через війну. В рамках ініціативи AGRI-Ukraine, проєкт «Економічна підтримка України» співпрацює з державними та приватними компаніями, інвестуючи у перевозку та перевалку критично необхідних зернових продуктів.
ПОКРАЩЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Проєкт «Економічна підтримка України» також безпосередньо підтримує Уряд України, включаючи Державне агентство з відновлення та розвитку інфраструктури України (SARDI), Державну митну службу та Українську залізницю, в рамках модернізації 42 українських пунктів пропуску (BCP). Сучасна та більш ефективна прикордонна інфраструктура та митні процедури зменшать експортні витрати та збільшать експортну спроможність, дозволяючи Україні масштабувати торгівлю та просуватись на шляху до інтеграції в ЄС.
ПІДТРИМКА ТА ВІДНОВЛЕННЯ ЕНЕРГЕТИКИ
Як один і найбільш гнучких видів діяльності USAID, що реагує на нові та/або надзвичайні потреби, проєкт USAID розширює свої інтервенції, які допомагають українському бізнесу, громадам та окремим особам в осінньо-зимовий період (вересень 2024 – грудень 2025 рр.). Мета – мінімізувати вплив на населення та економіку України, враховуючи нещодавній дефіцит електроенергії. Це адаптивний компонент, і проєкт USAID може також реагувати на інші надзвичайні потреби в умовах триваючої російської агресії та атак на критично важливу інфраструктуру України.
Про позицію
Фахівець(чиня) з інвентаризації обладнання відіграє важливу роль у забезпеченні ретельного обліку, пильного моніторингу та точної звітності щодо об’єктів інвентаризації, дотримуючись при цьому суворого дотримання вимог проєкту USAID. Ця роль охоплює широкий спектр обов’язків – від комплексних інвентаризаційних перевірок до ретельного маркування активів та ретельного управління ліцензіями на програмне забезпечення. працює у тісній координації з технічним персоналом компонентів проєкту USAID для забезпечення енергетичної та екологічної оцінки інтервенцій проєкту USAID; у співпраці з групою із закупівель фахівець(чиня) з інвентаризації обладнання отримує, перевіряє та приймає всі товари, що надходять до проєкту USAID. Фахівець(чиня) з інвентаризації обладнання має гострий погляд на деталі, бездоганні організаторські навички та сильні комунікативні здібності для ефективної співпраці з постачальниками, клієнтами та проектними командами. Фахівець(чиня) з інвентаризації обладнання підпорядковується менеджеру з експлуатації приміщень та інвентаризації і базується в офісі у Києві.
Обов’язки:
Прийом товарів та управління активами:
- Забезпечити точну та систематичну інвентаризацію всіх предметів, закуплених або переданих для проєкту USAID, відповідно до вимог проєкту USAID та контракту.
- Періодично виїжджати за межі проєкту для перевірки доставки закуплених товарів та обладнання, за необхідності проводити ретельну фізичну інвентаризацію та підписувати всі акти приймання-передачі відповідно до Розподілу повноважень за проєктом та Інструкції з проведення операційної діяльності.
- Координувати графіки поставок з членами команди з питань закупівель та комунікацій, відповідальними за підготовку всієї документації та належну організацію приймання товарів/обладнання.
- Наносити маркерування проєкту USAID та присвоювати унікальний інвентарний або ідентифікаційний номер проєкту всім матеріальним активам через систему TAMIS.
- Ефективно впроваджувати та контролювати процедури перевірки предметів, що використовуються для семінарів, тренінгів або інших цілей за межами офісу, використовуючи запис про перевірку в системі TAMIS.
- У співпраці з командою ретельно реєструвати всі придбання програмного забезпечення в модулі інвентаризації TAMIS. Забезпечити включення неспростовних доказів ліцензування для майбутніх аудитів.
- Суворо дотримуватися встановлених інструкцій щодо ліцензування програмного забезпечення.
Закупівлі та інвентаризація товарів:
- Систематично вносити всі предмети, придбані або отримані від клієнтів чи інших проєктів, до модуля інвентаризації TAMIS. Це повинно охоплювати предмети тривалого користування, витратні матеріали та витратні матеріали.
- Вести вичерпні інвентаризаційні записи, оновлюючи такі дані, як місцезнаходження, стан, відповідальна особа або інформація про утилізацію за необхідності.
- Ретельно документувати будь-які зміни в статусі, місцезнаходженні, стані утилізації, відповідальній особі або відсутню інформацію в системі TAMIS (наприклад, ціну, дату придбання, серійний номер тощо).
- Забезпечити суворе дотримання процедур звітування та вирішення питань, пов’язаних із втратою, пошкодженням або викраденням майна проєкту.
- Створити надійну систему контролю доступу для захисту майна та обладнання від несанкціонованого використання або розпорядження.
Звітування та комунікації:
- Ефективно комунікувати з відповідними зацікавленими сторонами проєкту USAID (грантовим менеджером, менеджером із закупівель, технічним керівником тощо), щоб переконатися, що вони знають про майбутні звіти про інвентаризацію та строки їх подання.
- Підготувати та подати всі необхідні звіти про інвентаризацію до USAID, дотримуючись встановлених термінів та форматів.
- Тісно співпрацювати з іншими відповідними співробітниками проєкту USAID та керівниками щодо будь-яких додаткових питань, пов’язаних зі звітністю або дотриманням вимог, за необхідності.
Кваліфікація:
- Ступінь бакалавра в суміжній галузі (логістика, управління ланцюгами постачання, економіка, фінанси).
- Досвід роботи у сфері управління інвентаризацією та нагляду за об’єктами.
- Бажано володіння програмним забезпеченням для управління інвентарем.
- Високий рівень організованості, комунікативних і аналітичних навичок.
- Відмінна увага до деталей та здатність працювати самостійно.
- Ґрунтовні знання процедур закупівель і управління майном.
- Уміння одночасно виконувати кілька завдань і дотримуватись встановлених термінів.
- Вільне володіння українською та англійською мовами.
МИ ПРОПОНУЄМО
Тривалість трудового договору: 12 місяців з можливістю продовження.
Пакет переваг:
- 28 календарних днів щорічної відпустки;
- 10 днів оплачувального лікарняного на рік;
- Медичне страхування співробітників ERA та їхніх сімей;
- Страхування життя співробітників ERA та одного члена сім’ї;
- Покриття всіх витрат на відрядження;
- Проєкт USAID відноситься до категорії критичної інфраструктури, можливе бронювання з військової служби.
Дата початку: січень 2025 року
Процес подання резюме
Усі кандидати мають надсилати супровідний лист та актуальне резюме (не більше чотирьох сторінок) виключно англійською мовою на електронну адресу ukraine@dai.com. Лише відібрані кандидати з відповідним досвідом роботи будуть запрошені на співбесіду.
Усі кваліфіковані заявники отримають право на роботу незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, інвалідності, віку чи статусу захищеного ветерана.
Кінцевий термін подання резюме: 22 січня 2025 року.