13-18 вересня за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” (Проєкт USAID) відбулася навчальна поїздка підприємців Сходу України на Херсонщину.
Участь у ній взяли 15 підприємців, які навчались на програмі “Нішевий маркетинг”. Під час онлайн-лекцій учасники дізналися, що таке бізнес-ніша та чому важливо розвивати у ній бізнес-стосунки, як це використати у своїй справі та вчасно перепрофілювати бізнес, якщо є певні складнощі.
Учасники туру відвідали харчове виробництво “ОСА” у Херсоні, дізналися про технологію виготовлення пельменів та інших напівфабрикатів. Також побували на виноградниках та у виноробні фермерського господарства “Курінь” у селі Степанівка, подивилися, як вирощують салати на родинній фермі Кіщенків. Також у селі Любимівка Каховського району дізналися про особливості вирощування шафрану та його використання у промисловості та вдома. Група відвідала ковальський цех та розпитала про те, як зелений туризм допомагає залучати нових клієнтів. У селі Каїри довідалися, як вирощують люфу – натуральні мочалки та розпитали про внесок підприємців в екологію.
“Я планую перепрофілювати свій бізнес з промислового виробництва на крафтове. Саме така продукція зараз більше затребувана. Розумію, що це потребуватиме інших підходів у роботі, але воно того варте. Я задоволений, що взяв участь у цьому турі”, – поділився учасник туру, підприємець Володимир.
Під час поїздки учасники туру налагоджували бізнес-контакти, деякі домовилися про подальшу співпрацю.
“Такі поїздки дуже корисні, адже дозволяють побачити, як працюють підприємці не лише у твоїй ніші, а суміжних та інших нішах. У такий спосіб люди починають креативно мислити, придумують нові ідеї, які можна втілити у своїй справі. Також під час спілкування з’являються нові бізнес-контакти, народжується кооперація, власне це і є метою таких навчальних поїздок ”, – поділилася підприємниця, організаторка туру від Проєкту USAID.