Працівники «НІБУЛОН» навчаються оптимізувати робочі процеси

Розвиток трудового потенціалу
03 Липня 2024

У травні за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) керівний склад компанії «Нібулон» завершив навчальний онлайн-курс з оптимізації процесів («LEAN Yellow Belt Basic») від Лін Інституту України, де отримали навички з удосконалення цінності власного продукту та підвищення ефективності процесів, за які вони відповідають.  

Серед 31 учасника курсу – керівники департаменту з логістики, «Суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН»,  IT-департаменту, технічного департаменту, а також департаментів з агровиробництва компанії, роботи елеваторів та торгівлі. 

Сергій Таран, директор Перевантажувального зернового термінала в Миколаєві, учасник тренінгу, зазначив:   

«Наш напрям зараз переживає глобальне перезавантаження робочих процесів. Головна мета –  значне підвищення ефективності  діяльності та зменшення собівартості послуг. Це дасть змогу надавати найкращі у своєму класі послуги за доступною ціною. У процесі навчання ми прокачали навички виявлення, фокусування уваги та подальшої роботи зі «слабкими ланками» у виробничому процесі, які ведуть або до матеріальних витрат, або витрат у часі. Дякуємо партнерам і впевнено рухаємось у цьому напрямку далі!» 

Компанія «Нібулон» відзначає, що довгостроковий вплив проведеного навчального курсу полягає в підвищенні ефективності та продуктивності, розвитку співробітників, впровадженні інноваційних підходів, зосередженні на потребах клієнтів і систематичному підході до змін.

Згідно з результатами опитування, 75% учасників зазначили, що курс виправдав їх очікування, а 25% зазначили, що навіть перевершив. Переважна більшість учасників після закінчення курсу має пропозиції, як покращити робочі процеси у зонах їх відповідальності.

Учасники навчання також зазначили, що:  

  • Навчання допомогло переглянути робочі процеси, зменшити втрати та покращити продуктивність. Це включає зменшення зайвих рухів, оптимізацію використання ресурсів та підвищення якості послуг.
  • Курс сприяв розвитку навичок співробітників, що призводить до кращої організації роботи, швидшого реагування на зміни та покращення звичок. Це сприятиме підвищенню задоволеності клієнтів і конкурентоспроможності компанії.
  • Важливо системно впроваджувати нові підходи та технології, таких як автоматизація процесів, вдосконалення програмного забезпечення та мінімізація паперової роботи.
  • Курс дозволив краще зрозуміти потреби клієнтів і фокусуватися на їх задоволенні. Це допомагає виявляти слабкімісця в процесах і усувати їх, що сприяє збільшенню цінності для клієнтів і підвищенню доходів компанії.

Відгуки учасників також свідчать про позитивний вплив курсу на менеджмент компанії, зокрема на покращення управління процесами та розвиток лідерських навичок.

Навчальний курс провели на запит компанії «Нібулон» в рамках проєкту «Розвиток трудового потенціалу для України» громадської організації «Міжнародна фундація розвитку».