Адміністративний(а) асистент(ка) із закупівель

02 Серпня 2024

Київ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ USAID

Зусилля України, направленні на відновлення після повномасштабного російського вторгнення та на пришвидшення розвитку як суверенної, незалежної, демократичної та процвітаючої держави, вимагають динамічної та інклюзивної економічної підтримки. Завдяки партнерству з урядом і активній участі приватного сектору проєкт підтримує економічне зростання та стійкість в Україні з 2018 року. Після жорстокого вторгнення Росії в Україну в лютому 2022 року та подальшої окупації частини України, проект змістив свою діяльність зі Східної України на всю країну, які стосуються нагальних потреб України в експортній логістиці та покращенні інфраструктури.

ЛОГІСТИКА ЕКСПОРТУ ЗЕРНОВИХ AGRIUKRAINE

Проєкт «Економічна підтримка України» є одним із ключових партнерів USAID, що реалізує ініціативу «Розвиток стійкості сільського господарства (далі – AGRI-Ukraine), бюджет якої складає 350 мільйонів доларів. Ця ініціатива була розпочата у 2022 році з метою розвитку експорту зернових з України та подолання глобальної продуктової кризи, що була поглиблена через війну. В рамках ініціативи AGRI-Ukraine, проєкт «Економічна підтримка України» співпрацює з державними та приватними компаніями, інвестуючи у перевозку та перевалку критично необхідних зернових продуктів.

ПОКРАЩЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ

Проєкт «Економічна підтримка України» також безпосередньо підтримує Уряд України, включаючи Державне агентство з відновлення та розвитку інфраструктури України (Агенція Відновлення), Державну митну службу та Українську залізницю (УЗ), в рамках модернізації 42 українських пунктів пропуску (ПП). Сучасна та більш ефективна прикордонна інфраструктура та митні процедури зменшать експортні витрати та збільшать експортну спроможність, дозволяючи Україні масштабувати торгівлю та просуватись на шляху до інтеграції в ЄС.

Про позицію Обов’язки

Основним обов’язком адміністративного(ої) асистента(ки) із закупівель є допомога у виконанні адміністративних завдань та організації закупівель. Адміністративний(а) асистент(ка) із закупівель виконуватиме значну роль керуванні процесом закупівель, допомагаючи організації вчасно та успішно проводити закупівлі. До функції на цій посаді також належать проведення регулярних закупівель, ведення документації та введення даних до системи TAMIS. Адміністративний(а) асистент(ка) із закупівель підпорядковується Менеджеру із закупівель проєкту з розбудови пунктів пропуску через кордон. Місцем роботи є місто Київ або Львів.

Обов’язки:

  • Контролювати точність моніторингу закупівель, спільно з іншими членами команди закупівель на основі заявок на закупівлю, представлених співробітниками Проєкту USAID. Відстежувати всі заявки на закупівлю та оновлення інформації від пункту отримання до остаточного отримання.
  • Підготовка документів для закупівлі товарів та послуг відповідно до спільних завдань.
  • Приймати участь в оцінці заявок та пропозицій, складати протоколи обговорення для представників комітету з оцінки, здійснювати підготовку нотаток до звіту про оцінку пропозицій та протоколи технічної оцінки.
  • Підготовка запитів на оплату та завантаження підтверджуючої документації у повному обсязі до TAMIS.
  • Брати участь в спільній перевірці товарів та обладнання і відслідковувати відповідність технічним характеристикам та кількості.
  • Точно та прозоро вести документальні файли та електронні копії, відповідно до вимог з операційної діяльності у системі TAMIS.
  • Подавати фіналізовані пакети закупівельної документації та рахунки для оплати до фінансової команди, спільно з іншими представниками команди закупівель.
  • Робота з паперовими документами та їх архівування, відповідно до вимог законодавства.
  • За потреби, виконувати інші завдання, на вимогу старшого менеджера закупівель.

Кваліфікація:

  • Ступінь бакалавра з логістики або інших суміжних галузей.
  • Мінімум 1 рік відповідного досвіду роботи.
  • Досвід виконання адміністративних задач, та обслуговування систем подачі документів.
  • Досвід роботи в онлайн-системах поставок.
  • Розуміння стандартних процедур закупівель та документообігу.
  • Відмінні комунікативні навички та вміння знаходити спільну мову з колегами на всіх рівнях організації.
  • Добре організована та самостійна людина з міцними технічними навичками, аналітичними здібностями, розсудливістю та сильними навичками фокусування. Відмінні організаційні навички, готовність проявляти ініціативу та бути активним.
  • Доброчесність та здатність дотримуватись правил, виконувати зобов’язання і діяти відповідно до значення і змісту таких зобов’язань. Відстоювати те, що правильно.
  • Здатність керувати і визначати пріоритети обов’язків і ефективно реагувати на найбільш чутливі запити або скарги. Досвід роботи з корпоративним бухгалтерським програмним забезпеченням та пакетом Microsoft Office.
  • Вільне володіння англійською та українською мовами є обов’язковим, як письмово так і усно.

МИ ПРОПОНУЄМО

Тривалість трудового договору: 12 місяців з можливістю продовження.

Пакет переваг:

  • 28 календарних днів щорічної відпустки;
  • 10 днів оплачувального лікарняного на рік;
  • Медичне страхування співробітників Проєкту USAID та їхніх сімей;
  • Страхування життя співробітників Проєкту USAID та одного члена сім’ї;
  • Покриття всіх витрат на відрядження;
  • Військове бронювання можливе і надається, якщо ви перебуваєте на відповідному військовому обліку

Дата початку: серпень 2024 року

Процес подання резюме

Усі кандидати мають надсилати супровідний лист та актуальне резюме (не більше чотирьох сторінок) виключно англійською мовою на електронну адресу ukraine@dai.com. Лише відібрані кандидати з відповідним досвідом роботи будуть запрошені на співбесіду.

Усі кваліфіковані заявники отримають право на роботу незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, інвалідності, віку чи статусу захищеного ветерана.

Кінцевий термін подання резюме: 16 серпня 2024 року.