Фахівець(чиня) із закупівель

22 Липня 2024

Київ/Львів/Одеса

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ

Зусилля України здобути майбутнє – вийшовши з розв’язаної Росією повномасштабної війни готовою прискорити свій розвиток як суверенної, незалежної, демократичної та процвітаючої держави –  вимагають динамічного, інклюзивного економічного відновлення. Завдяки партнерству з урядом та активному залученню приватного сектору Проєкт USAID підтримує економічне зростання та стійкість України з 2018 року. Після жорстокого вторгнення Росії в Україну в лютому 2022 року та подальшої окупації частини України, Проєкт USAID змістив фокус своєї діяльності зі сходу України на пріоритети розвитку всієї країни, які відповідають її нагальним потребам в удосконаленні експортної логістики та інфраструктури.

ПІДТРИМКА ЛОГІСТИКИ ЕКСПОРТУ ЗЕРНА В РАМКАХ ІНІЦІАТИВИ «AGRI-УКРАЇНА»

Проєкт Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) є одним із ключових партнерів USAID, що реалізує Ініціативу стійкості сільського господарства України («AGRI-Україна»), бюджет якої складає 350 млн доларів США. Ця ініціатива була започаткована в 2022 році з метою зміцнення українського аграрного експорту та пом’якшення глобальної кризи продовольчої безпеки, що загострилася внаслідок війни. В рамках ініціативи «AGRI-Україна» Проєкт USAID співпрацює з державними та приватними підприємствами, щоб доповнювати та залучати інвестиції в транспортування та перевалку зерна, яких вкрай потребує Україна.

ПОКРАЩЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ

Проєкт USAID також надає безпосередню підтримку Уряду України, зокрема Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України, Державному агентству з відновлення та розвитку інфраструктури України, Державній митній службі та Укрзалізниці для модернізації 42 пунктів пропуску України. Сучасна та більш ефективна прикордонна інфраструктура потенційно зможе посилити експортний потенціал України, сприяючи зростанню торгівельних об’ємів та прискоренню її інтеграції в Європейський Союз.

Про позицію

Фахівець(чиня) із закупівель допомагатиме Проєкту USAID «Економічна підтримка України» тим, що розроблятиме і надаватиме оптимальні і надійні рішення для досягнення цільових показників щодо вартості, якості та цілей, як це визначено та узгоджено з нашими правилами закупівлями, ланцюгом поставок, а також партнерами та зацікавленими сторонами. Фахівець(чиня) із закупівель відіграє ключову роль у забезпеченні доброчесності, справедливості та відкритості в процесах закупівель, а також у дотриманні політик, процедур і засобів контролю. Одним із основних обов’язків цієї посади є нагляд та проведення закупівель товарів і послуг. Посада вимагає відповідного досвіду роботи у сфері великомасштабних закупівель складного обладнання та укладання контрактів, вирішення спорів, управління міжособистісними стосунками та спілкуванням, а також розслідування проблем постачальників. Фахівець(чиня) із закупівель відповідатиме за забезпечення надання повної резервної документації, пов’язаної із закупівлями, перед подачею до Фінансового віддлу Проєкту. Ця посада підпорядковується Менеджеру із закупівель. Місцем роботи є офіси у Києві, Львові або Одесі.

Обов’язки:

  • Проведення, моніторинг, відстеження та прискорення всіх проектних закупівель та статусу постачання товарів/послуг відповідно до призначення.
  • Завершення національних/міжнародних закупівель від етапу запиту до етапу поставки/оплати.
  • Співпрацювати із Програмним відділом щоб гарантувати, що будь-які вимоги щодо закупівель є добре задокументованими та економічно ефективними, затвердженими та наданими своєчасно. Впроваджувати процес щорічного планування для оптимізації повторюваних закупівель товарів для збільшення конкурентних тендерів процесів і внутрішніх процесів.
  • Моніторити і відстежувати процеси закупівель і статус доставки товарів/послуг.
  • Забезпечувати надання супровідної документації щодо закупівель Менеджеру із закупівель і Фінансовому відділу.
  • Виконувати регулярні вибіркові перевірки файлів закупівель для забезпечення їх повноти, точності і відповідності.
  • За необхідності брати участь у зовнішніх або внутрішніх аудитах.
  • Забезпечувати доброчесність, справедливість, точність та відкритись процесів закупівель.
  • Забезпечувати дотримання та впровадження політик та процедур DAI/USAID та FAR
  • Впроваджувати використання системи операцій та закупівель DAI (TAMIS).
  • Вносити електронні записи про закупівлі та файли на різні системні платформи DAI
  • Опрацьовувати тендерні та комерційні пропозиції згідно з політикою DAI та затвердженими квартальними планами закупівель
  • Контролювати, відстежувати та прискорювати всі заходи щодо закупівель, а також наглядати за станом доставки товарів/послуг
  • Забезпечувати точність інформація про ціни, а також її відповідність закупівельній політиці
  • Проводити аналіз ціни/вартості/доцільності
  • Ознайомлюватись із заявною документацією, кошторисами, технічним завданням тощо.
  • Допомагати персоналу, який не займається закупівлями, зрозуміти вимоги до подання точних і повних заявок, кошторису витрат, опису робіт або визначити інші технічні специфікації
  • Визначати методи вибору джерел для комплексних закупівель для забезпечення відповідності
  • Готувати дані оцінки вартості та документацію про вибір джерела.
  • За допомогою досліджень ринку визначати та оцінювати потенційних постачальників (і продуктів/послуг)
  • Забезпечувати створення та підтримку вигідних, етичних та відкритих відносин з постачальниками відповідно до політики закупівель
  • Підтримувати файлову систему закупівель у системі DAI
  • Допомагати вести актуальний список постачальників, отримуючи та організовуючи супровідну документацію
  • Налагоджувати та підтримувати ефективний зв’язок між Програмним та Фінансовим відділами для надання документації, необхідної для здійснення платежів.

Кваліфікація:

  • Диплом бакалавра або спеціаліста з логістики, менеджменту або економіки.
  • Щонайменше 3 роки досвіду роботи у логістиці або закупівлях.
  • Досвід закупівлі обладнання для перевалки сільськогосподарської продукції може бути перевагою.
  • Глибоке знання процедур експорту зерна та насипних вантажів може бути перевагою.
  • Глибоке знання ринку мультимодальних перевезень (вантажних перевезень, інтермодальних, залізничних вагонів, невеликих вантажних перевезень), включаючи постачальників, галузеву інформацію та ключові фактори витрат, може бути перевагою.
  • Досвід проактивного залучення внутрішніх і зовнішніх партнерів для виявлення та визначення потенційних можливостей і проблем.
  • Чудові навички спілкування та управління персоналом, а також здатність спілкуватися з людьми на всіх рівнях організації та з представниками різних культур.
  • Високий рівень самоорганізації з хорошими технічними навичками, аналітичними здібностями, розумним судженням і сильним оперативним фокусом. Відмінні організаторські здібності з готовністю проявляти ініціативу та бути проактивним.
  • Підтверджена чесність і здатність дотримуватись правил, поважати зобов’язання та відповідати духу цих зобов’язань, відстоювати те, що є правильним.
  • Сильні навички тайм-менеджменту, здатність ефективно керувати часом і підтримувати контроль над усіма поточними проектними обов’язками, своєчасне виконання запитів.
  • Здатність керувати кількома задачами та розставляти пріоритети та ефективно реагувати на найбільш делікатні запити чи скарги; досвід роботи з корпоративним бухгалтерським програмним забезпеченням та офісним пакетом Microsoft; знання внутрішнього контролю та процесів.
  • Досвід роботи у проєктах USAID є бажаним.
  • Вільне володіння англійською та українською мовами, як усно, так і письмово.

Умови

Термін трудової угоди: 12 місяців з можливістю продовження

Місце роботи: Київ, Львів або Одеса

Дата початку роботи: серпень 2024 року

Заробітна плата та умови праці відповідатимуть Умовам найму Проєкта USAID та Кодексу законів про працю України (КЗпП).

Процес подання резюме

Усі кандидати мають надсилати супровідний лист та актуальне резюме (не більше чотирьох сторінок) виключно англійською мовою на електронну адресу ukraine@dai.com. Лише відібрані кандидати з відповідним досвідом роботи будуть запрошені на співбесіду.

Кінцевий термін подання резюме: 4 серпня 2024 року.