ІТ-КОМПАНІЯ З ДОНЕЧЧИНИ ПРОПОНУЄ РОЗРОБИТИ ЧАТ-БОТ ДЛЯ ВОЛОНТЕРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Інформаційні технології
24 Жовтня 2022

Напочатку повномасштабної війни Росії проти України ІТ-компанія “Solution Mentors” залишила Краматорськ та евакуювалася до Мукачево.

Компанія, створена 20 років тому, зараз об’єднує понад 100 розробників. 90% своїх послуг “Solution Mentors” надає для ринку США та Європи. Фахівці надають послуги з розробки програмного забезпечення. Експертиза компанії пов’язана з рішеннями для документообігу, мультиканальних контакт- центрів, банківської сфери, покращення цифрової безпеки у роботі компаній та захисту інформації.

“Особлива подяка нашим закордонним клієнтам, які не припинили з нами співпрацювати. З перших днів війни, коли десятки наших працівників виїжджали з небезпечних міст, клієнти з розумінням поставилися до цих викликів: частина людей не могла працювати, шукала житло, перевозила свої родини. У 2014 році ми вже залишали Краматорськ та відкрили офіси у Києві та Мукачеві, цей досвід знадобився і зараз”, – розповідає керівник ІТ-компанії “Solution Mentors” Данило Третяков.

Комунікаційну підтримку під час релокації компанії надавав Проєкт USAID “Економічна підтримка України” (Проєкт USAID). Попри переїзди, пошуки житла та інші виклики, роботу ІТ-компанія не припиняла, програмісти продовжували надавати послуги закордонним партнерам.

Нещодавно компанія, яка є одним із засновників ІТ-кластера “Донеччина”, взяла участь у найбільшій конференції Східної Європи, яка відбулася у Львові “IT Arena”. Проєкт USAID “Економічна підтримка України” оплатив участь представників десяти кластерів із різних регіонів України.

Під час дводенного заходу керівник відділу маркетингу та продажів компанії “Solution Mentors” Євген Чевічалов спілкувався з представниками ІТ-спільноти з різних регіонів України та світу, дізнавався про те, куди рухаються колеги та над чим працюватимуть.

“Було цікаво почути, як ІТ-кластери взаємодіють, як у них налагоджена комунікація всередині та зовні, познайомитися з колегами. Сподіваюся, що після цього можуть виникнути спільні проєкти. Ми вже маємо ідеї співпраці з Маріупольським ІТ-кластером, який зараз у Мукачеві має простір, щоб навчати молодь ІТ-спеціальностей”, – каже керівник відділу маркетингу та продажів компанії “Solution Mentors” Євген Чевічалов.

Під час ІТ-конференції учасники говорили про навчання фахівців для ІТ-галузі. До початку повномасштабної агресії ІТ-кластер “Донеччина” планував створити навчальний центр у Краматорську, у якому б готували фахівців для потреб ІТ-компаній. Зараз ця ідея лишається актуальною, лише змінилася локація.

“В ІТ-компаній є постійна потреба у підготовці кадрів. Саме тому два роки тому за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка України” ми створили кластер. Ми планували, що однією з його задач буде саме підготовка ІТ-фахівців. Тож зараз ми подали грантову заявку на відкриття такого центру у Мукачеві. Якщо вдасться цю ідею реалізувати, згодом, після перемоги України, зможемо масштабувати її у різних містах та регіонах країни. Щоб реалізувати задумане, подали грантову заявку Проєкту USAID на створення такого центру. Зараз ми бачимо, що попит на ІТ-фахівців продовжує зростати, підготувати тестувальника можна за кілька місяців, а далі у компанії продовжувати його навчати”, – говорить Данило Третяков.

Зараз Проєкт USAID організовує безкоштовні бізнес-тренінги для працівників компанії та планує орендувати офісне приміщення для потреб кластера, який зможе проводити зустрічі з партнерами та планувати свою роботу.

Також фахівці “Solution Mentors” готові безплатно створити чат-бот для волонтерських організацій та громадських організацій, які сьогодні допомагають тимчасово переміщеним особам і армії, та потребують постійної комунікації з людьми і швидкої обробки інформації.

“Ми готові створити такий чат-бот безкоштовно для тих волонтерських або громадських організацій, у яких є потреба в автоматизації процесів комунікації. Волонтери розповіли нам, як це відбувається зараз – люди заповнюють багато гугл-форм, пишуть фондам чи благодійним організаціям у соціальних мережах про свої потреби, цю інформацію треба обробляти і це забирає багато часу. Ми маємо досвід у цій галузі та готові допомогти. Зазвичай, телефоном збирати таку інформацію довго, лінії перевантажені, а чат-бот допоможе обробити заявки автоматизовано. Це може пришвидшити роботу у кілька разів та вирішить проблему з втратою деяких запитів”, – пропонує пан Данило.

Зацікавлені у такому чат-боті можуть написати на поштову скриньку компанії contact@solutionmentors.com