КТС — технорітейлер, який досягнув зростання завдяки трансформації бізнес-моделі в умовах війни

08 Червня 2023

Під час війни та пандемії компанія КТС залишається надійним смартрітейлером, також створила простір для роботи, відпочинку та взаємодії. З травня 2023 року КТС співпрацює з Проєктом USAID “Економічна підтримка України” для розвитку кількох ІТ-кластерів. Історію КТС, яка підтримує ІТ-спільноту та організовує волонтерські акції, читайте далі.

Унікальний смартспейс КТС, який поєднує у собі магазин гаджетів, кавʼярню із корисними десертами, виставковий центр сучасного мистецтва та безкоштовний коворкінг відкрився у Рівному в 2020 році. Особливих сенсів цей простір здобув з початку повномасштабного вторгнення росії до України. При тому компанія не припиняла роботу ні на один день ні в 2022, ні в 2023 роках.

У період масового відключення електроенергії смартспейс мав достатнє забезпечення електроживлення та дав вільний доступ для всіх відвідувачів. Значною популярністю він користувався серед ІТ-спеціалістів, які обрали локації КТС для віддаленої роботи. Магазини компанії додались на карту «Пунктів Незламності» та були готові прихистити усіх охочих, забезпечивши доступ до електроенергії, теплих напоїв та перекусів.

Масштабування компанії було стратегічною ціллю підприємства. За період воєнного стану компанії вдалося зберегти усі робочі місця та навіть розширити штат працівників на ключових напрямах.

Попри те, що e-commerce стає основним каналом взаємодії із клієнтом, КТС також розширив мережу офлайнових торгових точок, використовуючи модель со-брендингових магазинів. Одна із них зʼявилася у Києві.

“Утримання клієнта та забезпечення стабільної роботи компанії нам вдається завдяки тому, що ми є надійним партнером, працюючим у будь-яких умовах,  та підтримуємо економіку України. Швидкі моделі трансформації та гнучкий системний підхід допомогли нам адаптуватися під непрості умови останніх років. Наші бізнес-партнери та клієнти визнають КТС як бренд, який піклується не лише про свій фінансовий добробут, але й про розширення своєї діяльності в соціальній сфері. Саме це допомогло нам успішно подолати труднощі та продовжувати розвивати компанію”, — зазначив Михайло Шматов, СЕО КТС.

Корпоративна соціальна відповідальність — важливий напрям діяльності КТС, оскільки стратегічними цілями компанії є не тільки забезпечення економічного зростання, але й підтримка благодійних ініціатив та впровадження власних проєктів. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, КТС спрямував основну увагу на створення безпекових умов, співпрацюючи із Благодійним фондом Сергія Притули та Будинком ветеранів у Рівному та перерахувавши їм більше 4 млн.грн. Водночас компанія продовжує допомагати Рівненському зоопарку, спортивним командам та освітнім закладам. У лютому 2023 рок в КТС  провели виставку картин та аукціон, усі виручені кошти передали на благодійні цілі.

Ще одним важливим напрямком співробітництва компанії КТС стала участь в ІТ-кластерах, які обʼєднують ІТ-компанії з метою розвитку регіонів та економічного зростання галузі. Компанія є активним учасником Lviv IT Cluster, Ivano-Frankivsk IT Cluster та Rivne IT Cluster. У травні 2023 року долучилася до організації студентського хакатону Digital Wear 2023 та круглого столу на тему розвитку українських ІТ-продуктів в галузі автоматизації бухгалтерського обліку бізнесу. Партнером заходу став Проєкт USAID «Економічна підтримка України», який надав підтримку в реалізації події.

“Для компанії КТС співпраця з Проєктом USAID «Економічна підтримка України» стала додатковим засобом підтримки іноземних партнерів в напрямку розвитку українського бізнесу. Ми вдячні партнерам за співпрацю у спільних подіях, куди ми приєдналися, як учасник спільноти Rivne IT Cluster.  Наша компанія зацікавлена у подальшому співробітництві — спільно з фахівцями Проєкту USAID розробляти ефективні стратегії, інноваційні рішення та просувати наші продукти на нові ринки. Ми дякуємо за спільну роботу і віримо, що наша співпраця має великий потенціал для зміцнення економіки України та підтримки українських підприємців”, — В’ячеслав Мельник, комерційний директор КТС.

Збільшення глобалізації та розвиток міжнародної торгівлі створюють нові можливості для компаній, але також і посилюють конкуренцію на ринку. КТС розглядає можливості розширення своєї присутності по всій Україні та встановлення партнерських зв’язків з іноземними компаніями з метою залучення нових клієнтів і розширення своєї глобальної присутності.

Однак, разом з цими викликами, компанії стикаються із складною економічно-політичною ситуацією, приростом очікувань споживачів щодо якості продуктів та послуг, а також зі зростанням свідомості щодо екологічних та соціальних питань. КТС визнає цей тренд і ставить перед собою стратегічну мету вдосконалення своїх практик сталого розвитку та підтримання відповідальної бізнес-моделі. Компанія зосереджується на інноваціях та цифровій трансформації, зменшенні впливу на навколишнє середовище, підтримці соціальних ініціатив для покращення якості життя спільнот, в яких вона діє. Ці стратегічні цілі допоможуть КТС впоратися з викликами майбутнього та забезпечити стійкий розвиток компанії у конкурентному бізнес-середовищі.