РЕЛОКОВАНА КОМПАНІЯ З ХАРКОВА ВИГОТОВЛЯЄ ЕЛЕКТРООБІГРІВАЧІ З 3D-ЕФЕКТОМ

14 Листопада 2022

Компанія “Білюкс Україна” – виробник електричного, економічного, інфрачервоного стельового опалення – влітку релокувала свої потужності з Харкова. Завдяки консультаціям, від організації “Go Local” за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка України”, керівництво компанії змогло перевезти своє виробництво, отримати відшкодування за переїзд та облаштувати нове приміщення з урахуванням принципів ощадливої економіки.

Компанія була заснована у 2017 році. За п’ять років роботи налагодили співпрацю з українськими виробниками комплектуючих та виробництво електрообігрівачів. Їхніми клієнтами стали бізнеси у різних куточках України. Купують електричну інфрачервону систему опалення, бо вона економічна, екологічна та дозволяє облаштувати як локальне, так і зональне опалення, додаткове або основне. Прилади гріють не повітря, а предмети у кімнаті, підлогу, стіни, а вони вже віддають тепло людині – виходить ефект 3D, коли усі предмети віддають тепло.

“Влітку ми долучилися до консультацій, які надавали фахівці “GoLocal”. Від них ми дізналися, що можна подати заявку на державну програму релокації. Залишатися працювати у Харкові було небезпечно, тому вирішили виїжджати, – говорить співзасновниця компанії “Білюкс Україна” Ольга Челомбитько. – Ще раніше ми вивезли готову продукцію до наших партнерів на захід України. А усе, що потрібно для виробництва – різальний верстат по металу, шліфувальні машинки, допоміжні інструменти, сировину (алюмінієві бабіни) – помістилося у дві вантажівки”.

З цим обладнанням приїхали до Дніпра. Місто обрали тому, що прив’язані до постачальників сировини, щоб не розривати логістичне плече для виробництва. Також у компанії враховували, куди переїхали працівники та їх готовність вийти на роботу. Невдовзі орендували приміщення та відновили виробництво.

“Консультації, які ми отримали, допомогли нам вже на новому місці впровадити принципи ощадливого виробництва – ми орендували менше за розміром приміщення, відповідно, воно потребує меншого обігріву, витрат електрики. Також дуже цінні були консультації із фінансового та стратегічного планування. Під час консультацій ми познайомилися з підприємцями, які стали нашими клієнтами та придбали обігрівачі для своїх цехів”, – каже пані Челомбитько.

Крім українського ринку, компанія планує експортувати обігрівачі до країн Європейського Союзу. У виробників вже є досвід експорту – були невеликі продажі за кордон – до Ірландії та Польщі. Зараз компанія зацікавлена у виході на закордонний ринок, адже це допоможе збільшити об’єми виробництва та привести валюту до України.

Попри аварійні та планові відключення електроенергії у компанії не зменшилися продажі – українці купують електрообігрівачі як для своїх осель, так і для обігріву виробництв.  “Білюкс Україна” хоче повернутися додому, але зараз, як і багато українських бізнесів, прилаштовується до нових умов і продовжує працювати попри усі виклики, пов’язані з війною.

Нагадаємо, за сприяння Проєкту USAID фахівці Go Local залучили до консультацій 19 малих та середніх підприємств з постраждалих регіонів сходу та півдня України. Більшість цих компаній перевезла свої потужності, частина отримала гранти на розвиток бізнесу або розширила базу клієнтів.