За сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України» громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» в межах ініціативи «Мости економічного розвитку» надає безкоштовні консультації «Швидкий старт» для підприємців, які релокували свій бізнес у Вінницьку, Рівненську, Тернопільську, Хмельницьку та Черкаську області.
Таку консультацію отримали представники науково-виробничої компанії «Глобус».
Підприємство є виробником продуктів з натуральних компонентів для тваринництва, також препаратів для здоров’я та гігієни людей. Торік компанія релокувала свій бізнес із Харкова до Могилева-Подільського. Власне, частково переїхали до Вінницької області вони ще у 2014 році, а під час повномасштабного вторгнення перемістились остаточно.
Основний продукт, який пропонують зараз – це абсорбент, що стане у нагоді, якщо немає можливості мити ноги, прати шкарпетки, або для профілактики грибка. За словами представників компанії, цей продукт найкращий в Україні, аналоги використовують у США. Отже, наразі основними напрямками діяльності компанії є виробництво препаратів для гігієни та здоров’я, агробізнес і виробництво добрив.
«Релокувавши бізнес, наша компанія зіткнулася з проблемами щодо просування продукції, зокрема, продукту «Сушкар» – абсорбента для використання всередині взуття, який запобігає захворюванням стопи. Знайти розв’язання проблеми допоміг експерт в межах безкоштовних консультацій «Швидкий старт», – розповідає комерційна директорка компанії Яна Яненко.
Під час однієї з консультацій залучений експерт з маркетингу, промоції та SMM Олег Горобець, ознайомившись із поточним просуванням та організацією продажів компанії, виявив, що основною перешкодою для успішних продажів є відсутність цього засобу в переліку державних закупівель та те, що потенційні покупці не знають про існування такого продукту.
Експерт порадив зробити основний фокус у просуванні зробити на організаціях з медичною спеціалізацією. Для цього провести зустрічі, презентувати продукт, показати досвід використання на конкретних прикладах. Також просувати «Сушкар» у медіа, зокрема розповідати про проблеми захворювань стопи та про наявність ефективного вітчизняного засобу, який може розв’язувати проблему.
У компанії вже почали втілювати ці рекомендації. Зокрема, провели низку зустрічей з профільними організаціями (аптеками, лікарнями), яким презентували продукт, виробники вже мають попередні домовленості на замовлення продукту.
Нагадаємо, Ініціатива «Мости економічного розвитку» за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України» триває з грудня 2022 року. Вона передбачає надання консультацій релокованому бізнесу з маркетингу, юридичних питань, бухгалтерських послуг, відновлення ланцюгів збуту та постачання, можливостей отримання грантової допомоги, управління персоналом, набору персоналу, пошуку приміщень та локацій, промоції, маркетингу, SMM. Наразі консультації вже отримали 42 підприємці.