БДЖОЛЯРІВ ЗІ 183 КРАЇН З’ЇХАЛИСЯ НА СВІТОВИЙ КОНГРЕС БДЖІЛЬНИЦТВА

25 Серпня 2022

У Стамбулі розпочався найбільший медовий конгрес світу – “Апімондія”. Захід триватиме 24 – 28 серпня. У складі делегації з України – бджолярі з різних областей України, експортери меду, виробники вуликів, медових напоїв, науковці.
Проєкт “Економічна підтримка Східної України” у співпраці зі Спілка пасічників України та Міністерство аграрної політики та продовольства України підтримав участь 33 українських бджолярів у 47-му Конгресі “Апімондія-2022”.

“Після таких заходів у попередні роки ми отримали практичні речі – нові контракти та зв’язки, досвід. Після участі в Апімондії у 2020 році на 20% зріс продаж меду на експорт. Україна цікава світу, зокрема як виробник та експортер меду” , – каже Андрій Бажин – віцепрезидент Спілки пасічників України (СПАСУ).

Зараз вік бджолярів змінився, вони стали молодші. Відповідно, принесли до галузі більше інновацій.
24 серпня – у День Незалежності та перший день заходу – українська делегація розпочала із виконання державного гімну, після виконання якого вручила хліб зі словами подяки представникам країн, які надають військову допомогу Україні.
Під час конгресу покажуть відео, як українські пасічники під час війни качають мед, а також пасіки, які зруйновані через обстріли російськими військами. На стенді можна буде спробувати продукцію з України, побачити вулики, різний реманент, який сьогодні використовують пасічники. Планується, що відбудуться бізнес-перемовини.

“Нам потрібні технології на пасіці, цього українським бджолярам бракує. Тут можна запозичити досвід у Великої Британії, США, Німеччини, Франції. Контроль якості продукції – це лабораторні дослідження. Тут лідерами є Британія, Німеччини, США”, – говорить Володимир Постоєнко – директор Національного наукового центру “Інститут бджільництва імені Прокоповича”.

Роман Войтків, директор ТОВ «Українські медовики» вдруге бере участь у Апімондії. Цьогоріч він подав на конкурс 10 різноманітних напоїв власного виробництва. Таким чином він хоче прорекламувати власний бренд і привернути до нього увагу. Напої також представлені на українському стенді.