Запит на надання пропозиції | Ремонт будівель та споруд на п’яти прикордонних пунктах пропуску в Закарпатській області

Закупівлі
22 Липня 2024

DAI, що виконує Проєкт USAID «Економічна підтримка України», запрошує кваліфікованих місцевих постачальників подати свої пропозиції щодо ремонту будівель та споруд на п’яти прикордонних пунктах пропуску в Закарпатській області.

Деталі запиту: RFP-REQ-KYV-24-0123

Для отримання додатків надішліть, будь ласка, запит на ProcurementERA@dai.com

Візьміть до уваги ці важливі дати та електронні адреси:

Дата надання запиту: 22 липня 2024 року
Попередня онлайн-конференція: Попередня конференція для Учасників тендеру відбудеться 26 липня 2024 року, 17:00 за місцевим київським часом. Конференція відбудеться в режимі онлайн у Teams. Будь ласка, надішліть на ProcurementERA@dai.com адреси електронної пошти та назву компанії учасників онлайн конференції до 25 липня 2024 року, 17:00 за місцевим київським часом.

Буде представлена інформація, що представляє інтерес для всіх потенційних Учасників тендеру. Також потенційні Учасники тендеру можуть задати технічні питання стосовно проєкту. Всі зацікавлені потенційні постачальники можуть взяти участь у ній, щоб підготувати прийнятні пропозиції.

Відвідування майданчика Учасниками тендеру (за бажанням): Лот 1

Відвідування майданчика Учасниками тендеру заплановано на період *05 серпня 2024 р., в міжнародному пункті пропуску “Дзвінкове – Лонья” за адресою: Україна, вул. Прикордонна, 92, с. Горонглаб, Закарпатська обл, 90214.

Лот 2

Відвідування майданчика Учасниками тендеру заплановано на період *05 серпня 2024р., в міжнародному пункті пропуску “Косино – Барбаш” за адресою: Україна, вул. Барабаш, 78, с. Косонь, Закарпатська обл, 90223

Лот 3

Відвідування майданчика Учасниками тендеру заплановано на період *06 серпня 2024 р., в міжнародному пункті пропуску “Малий Березний – Убля” за адресою: Україна, вул.Ублянська, 50, с. Малий Березний, Закарпатська обл, 89000

Лот 4

Відвідування майданчика Учасниками тендеру заплановано на період *06 серпня 2024 р., в міжнародному пункті пропуску “Солотвино-Сігету Мармацієй” за адресою: Україна, вул. Сігетська, 88, с. Солотвино, Закарпатська обл, 90575

Лот 5

Відвідування майданчика Учасниками тендеру заплановано на період *07 серпня 2024 р., в міжнародному пункті пропуску “Вилок-Тісабеч” за адресою: Україна, вул. Ракоці, 142, смт. Вилок, Закарпатська обл, 90351

Для кожної організації існує обмеження – дві особи з організації.

Для відвідуванню майданчику Учасник зобов’язаний не пізніше *30 липня 2024 р. надати список своїх представників із зазначенням, назви компанії, посади, адреси проживання, номеру телефону, номеру паспорту та надати копію їх паспортів.

* Будь ласка, зверніть увагу, що дати візитів та їх черговість не є остаточними і можуть бути змінені . Точна дата буде оголошена після попередньої конференції про що всі учасники зацікавлені учасники отримають відповідне повідомлення.

Кінцевий термін отримання запитань: До 18:00 за місцевим київським часом в Україні

13 серпня 2024 року, на адресу: ProcurementERA@dai.com.

Всі отримані запитання будуть зібрані, і відповіді на них будуть надіслані учасникам тендеру електронною поштою.

 

Кінцевий термін отримання пропозицій: До 18:00 за місцевим київським часом в Україні 27 серпня 2024 року на адресу: ProcurementERAInbox@dai.com

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАПИТАНЬ ТА АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ.

Запит на надання пропозиції | Закупівля модульних будівель для 4 прикордонних пунктів пропуску

Закупівлі
16 Липня 2024

DAI, що виконує Проєкт USAID «Економічна підтримка України», запрошує кваліфікованих місцевих постачальників подати свої пропозиції щодозакупівлі модульних будівель для 4 прикордонних пунктів пропуску: Рава-Руська, Мамалига, Росошани, Старокозаче.

Деталі запиту: RFP-REQ-KYV-24-0230

Amendment 1 RFP REQ-KYV-24-0230

Для отримання додатків надішліть, будь ласка, запит на ProcurementERA@dai.com

Візьміть до уваги ці важливі дати та електронні адреси:

Дата надання запиту: 16 липня 2024 року
Попередня онлайн-конференція: Попередня конференція для Учасників тендеру відбудеться 23 липня 2024 року, 17:00 за місцевим київським часом. Конференція відбудеться в режимі онлайн у Teams. Будь ласка, надішліть на ProcurementERA@dai.com адреси електронної пошти та назву компанії учасників онлайн конференції до 22 липня 2024 року, 17:00 за місцевим київським часом.

Буде представлена інформація, що представляє інтерес для всіх потенційних Учасників тендеру. Також потенційні Учасники тендеру можуть задати технічні питання стосовно проєкту. Всі зацікавлені потенційні постачальники можуть взяти участь у ній, щоб підготувати прийнятні пропозиції.

Відвідування майданчика Учасниками тендеру (за бажанням): Лот 1 – Відвідування за бажанням майданчика Учасниками тендеру заплановано  06 серпня 2024 року, в міжнародному пункті пропуску “Росошани – Брічень” за адресою: Україна, Чернівецька область, Кельменецький район, с. Росошани, вул. Центральна, 191;

Лот 2 – Відвідування за бажанням майданчика Учасниками тендеру заплановано 06 серпня 2024 року, в міжнародному пункті пропуску  “Мамалига – Крива” за адресою: Чернівецька обл, с. Мамалига, пров. Шкільний

Лот 3 – Відвідування за бажанням майданчика Учасниками тендеру заплановано 05 серпня  2024 року, в міжнародному пункті пропуску Рава-Руська – Хребенне” за адресою: Україна, 80316, Львівська область, Жовківський район, Рата, вул. Гребінського, 28 пункт пропуску “Рава-Руська – Хребенне”

Лот 4 – Відвідування за бажанням майданчика Учасниками тендеру заплановано 12 серпня 2024 року, в міжнародному пункті пропуску  “Старокозаче-Тудора” за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, Старокозаче, на автошляху P-72 пункт пропуску Старокозаче-Тудора.

Для кожної організації існує обмеження – дві особи з організації.

Для відвідуванню майданчику Учасник зобов’язаний не пізніше 16:00 за Київським часом 25 липня 2024 р. надати список своїх представників із зазначенням посади, номеру телефону, адреси проживання та назви підприємства й надати копію їх паспортів.

Кінцевий термін отримання запитань: 18:00 за місцевим київським часом в Україні 15 серпня 2024 року, на адресу: ProcurementERA@dai.com.

Всі отримані запитання будуть зібрані, і відповіді на них будуть надіслані учасникам тендеру електронною поштою.

 

Кінцевий термін отримання пропозицій: 18:00 за місцевим київським часом в Україні 23 серпня 2024 року на адресу: ProcurementERAInbox@dai.com

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАПИТАНЬ ТА АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ.

Запит на надання пропозиції | Закупівля динамічних ваг для залізничних колій

Закупівлі
27 Червня 2024

DAI, що виконує Проєкт USAID «Економічна підтримка України», запрошує кваліфікованих місцевих постачальників подати свої пропозиції щодо закупівлі динамічних ваг для залізничних колій. 

Деталі запиту: RFP REQ-KYV-24-0176

Додаток А. Attachment А.1 to REQ-KYV-24-0176 – Dynamic Scales

Для отримання додатків надішліть, будь ласка, запит на ProcurementERA@dai.com

Візьміть до уваги ці важливі дати та електронні адреси:

Дата надання запиту: 27 червня 2024 року
Попередня онлайн-конференція: Попередня онлайн-конференція для учасників тендеру  відбудеться 5 липня 2024 року о 12:00 за місцевим київським часом в Україні  у Teams.

Просимо надіслати електронні адреси та назву компанії учасників онлайн-конференції на адресу ProcurementERA@dai.com не пізніше 03 липня 2024 року до 16:00 за місцевим київським часом в Україні.

Відвідування майданчика Учасниками тендеру (за бажанням): Відвідування сайту відбудеться через 10 робочих днів після онлайн-конференції. Усі виробничі майданчики необхідно відвідати протягом двох робочих тижнів. Графік та послідовність виїздів на окремі об’єкти буде узгоджено з учасниками тендеру під час онлайн-конференції.

Лот 1 Відвідування майданчика Учасниками тендеру на залізничній станції Мостиська ІІ за адресою: 81320, Львівська область, Яворівський район, село Мостиська Другі, вулиця Деповська 10а

Лот 2 – Відвідування майданчика Учасниками тендеру на залізничній станції Чоп за адресою: 89502, Закарпатська обл, м Чоп, вул. Берег 93.

Лот 3 – Відвідування майданчика Учасниками тендеру на залізничній станції Вадул-Сірет за адресою: 60444, Чернівецька область, Чернівецький район, село Черепківці, вулиця Привокзальна 4

Лот 4 – Відвідування майданчика Учасниками тендеру на залізничній станції Ягодин за адресою: 44350, Волинська область, Ковельський район, село Римачі (Залізнична станція Ягодин)

Для кожної організації існує обмеження – дві особи з організації.

Для відвідуванню майданчику Учасник зобов’язаний не пізніше 2 робочих днів після проведення онлайн конференції надати список своїх представників із зазначенням посади та назви підприємства та надати копію їх паспортів.

Кінцевий термін отримання запитань: 06 серпня 2024 року не пізніше 16:00 за місцевим київським часом в Україні на електронну адресу: ProcurementERA@dai.com. Всі отримані запитання будуть зібрані, і відповіді на них будуть надіслані учасникам тендеру електронною поштою.

 

Кінцевий термін отримання пропозицій: 20 серпня 2024 року не пізніше 17:30 за місцевим київським часом в Україні на електронну адресу: ProcurementERAInbox@dai.com.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАПИТАНЬ ТА АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ.

Запит на надання пропозицій | Проєктування та будівництва високоенергетичної рентгенівської системи сканування потягів

Закупівлі
27 Травня 2024

DAI Global запрошує кваліфіковані компанії подати пропозиції щодо проєктування та будівництва високоенергетичної рентгенівської системи сканування потягів: Лот 1 – Залізнична станція Вадул-Сірет (Чернівецька область); Лот 2 – Залізнична станція Чоп (Закарпатська область) у рамках  Request for Proposal (RFP) No. REQ-KYV-24-0177 для Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID).

Attachment A1 General Technical Specifications – Vadul-Siret

Attachment A2 General Technical Specifications – Chop

Attachment I. Firm Fixed Price Construction Subcontract template

Attachment K RFP Rail Scanner

Attachment L Template Quality Assurance Plan

Attachment O Template Subcontract Quality Control Plan

Attachment Q Bank Letter of Guarantee (BLG)

Attachment S Inspection and Testing Plan (ITP)

Attachment T Security Plan

Land plot and geotechnical data

Vadul Siret Railway Station geotecnical data

Amendment 1 RFP REQ-KYV-24-0177 09.07

Amendment 2 RFP REQ-KYV-24-0177 24.07

Візьміть до уваги ці важливі дати та електронні адреси:
Дата надання запиту: 27 травня 2024 року
Попередня конференція для учасників тендеру: Попередня онлайн-конференція для учасників тендеру  відбудеться 5 червня 2024 року о 16:00 за місцевим київським часом в Україні  у Teams. Просимо надіслати електронні адреси та назву компанії учасників онлайн-конференції на адресу ProcurementERA@dai.com не пізніше 4 червня 2024 року до 16:00 за місцевим київським часом в Україні

 

Відвідування майданчика: Лот 2  Відвідування майданчика Учасниками тендеру заплановано на період 18 червня 2024 р., на залізничній станції Чоп за адресою: вул. Привокзальна, 2, Чоп, Закарпатська область, Україна, 89500.

Лот 1  Відвідування майданчика Учасниками тендеру заплановано на період 20 червня 2024 р., на залізничній станції Вадул-Сірет за адресою: Черепківці, Чернівецька область, Україна, 60444.

Для кожної організації існує обмеження – дві особи з організації.

Для відвідуванню майданчику Учасник зобов’язаний не пізніше 7 червня 2024 р. надати список своїх представників із зазначенням посади та назви підприємства та надати копію їх паспортів

 

Кінцевий термін отримання запитань: 27 червня 2024 року не пізніше 18:00 за місцевим київським часом в Україні на електронну адресу: ProcurementERA@dai.com.

Всі отримані запитання будуть зібрані, і відповіді на них будуть надіслані учасникам тендеру електронною поштою.

Кінцевий термін отримання пропозицій: 15 серпня 2024 року не пізніше 18:00 за місцевим київським часом в Україні на електронну адресу: ProcurementERAInbox@dai.com

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАПИТАНЬ ТА АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ.

ЗАКУПІВЛІ

Закупівлі в межах Проєкту USAID «Економічна підтримка України»

Проєкт USAID «Економічна підтримка України» планує придбати критично важливе обладнання на 57 мільйонів доларів США у компаній-лідерів ринку в 2024 році.

Компанія «DAI Global», що є виконавцем Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID), придбає та доставить обладнання на суму приблизно 57 мільйонів доларів для підтримки інфраструктурного та логістичного розвитку сільського господарства України у 2024 році. Це сприятиме зміцненню української економіки та постачанню вкрай необхідного зерна на світовий ринок.

Задля досягнення мети ми потребуємо надійних виробників вагонів і постачальників обладнання для перевалки зернових культур, зокрема: навантажувачів, генераторів, телескопічних навантажувачів та рішень для тимчасового зберігання зерна. Окрім того, є
потреба в іншому спеціалізованому обладнанні для пунктів пропуску через кордон, такому як багажні та ручні сканери, потреба в будівельних матеріалах для вантажних терміналів тощо.

Нашою метою є побудова міцної інфраструктури та підтримка економічної стійкості України.

ПРО НАС

Компанія «DAI Global» працює на передовій міжнародного розвитку з найбільшими міжнародними донорами та урядами, вирішуючи фундаментальні соціальні та економічні проблеми, спричинені неефективними ринками, неефективним управлінням та
нестабільністю протягом понад 50 років. Наразі компанія «DAI Global» працює у майже 100 країнах.

Компанія «DAI Global» співпрацює з приватним та державним сектором в Україні з метою реалізації Проєкту USAID, який є одним із виконавців Ініціативи уряду США з підвищення стійкості сільського господарства в Україні (AGRI-Україна), яка започаткована у 2022 році для пом’якшення глобальної продовольчої кризи, що загострилася через війну, яку розв’язала росія. Бюджет ініціативи AGRI-Україна становить 250 млн доларів США.

Проєкт USAID в межах Ініціативи AGRI-Україна підтримує приватні та державні установи, щоб покрити нагальні потреби у залученні інвестицій для покращення процесу перевалки та логістики зерна.

ЗАКУПІВЕЛЬНІ ПРОЦЕДУРИ

Запрошуємо кваліфіковані компанії взяти участь у поточних закупівлях. Компанія «DAI Global» дотримується прозорих та ефективних закупівельних процедур, а також чітких етичних стандартів та принципів чесної конкуренції. Ми обираємо постачальників, які пропонують найкращу ціну та пропозиції, що відповідають цілям Проєкту USAID. Закупівельні процедури Проєкту USAID побудовані на засадах прозорості та доступності.

Ключові етапи проведення закупівель:

  • Оголошення тендеру: Оприлюднення запиту на товари та послуги.
  • Передтендерна конференція: Потенційні постачальники мають можливість обговорити технічні подробиці зі співробітниками Проєкту USAID (кожному окремому випадку).
  • Подача тендерних заявок: Постачальники подають заявки відповідно до тендерних умов.
  • Оцінювання заявок: Детальна оцінка згідно із визначеними критеріями.
  • Визначення переможця: Постачальники, що перемогли, отримують повідомлення та підписують договір.
  • Виконання договорів та перевірка: Постачання товарів/надання послуг. Перевірка результатів згідно з договором.

Якщо у вас виникли питання щодо тендерної процедури або потенційної співпраці, будь ласка, повідомте нашу закупівельну команду, написавши лиса на ProcurementERA@dai.com.

Наша мета – побудувати міцні партнерські відносини та підтримати на кожній стадії закупівель.

USAID є провідним у світі міжнародним агентством розвитку та каталізатором у досягненні результатів розвитку. Робота USAID сприяє національній безпеці та економічному процвітанню США, демонструє американську щедрість та підтримку країн-одержувачів на шляху до самодостатності та стійкості – www.usaid.gov.

PDF ВЕРСІЯ:
USAIDERA_Procurment_onepager_ua