Які основні види діяльності cектору туризму Проєкту USAID?

Туризм
30 Березня 2021

Нашими основними видами діяльності є:

  • Підтримка з питань стратегічного планування та координації розвитку туристичної галузі Приазов’я
  • Сприяння залученню інвестицій та створенню нових робочих місць у сфері туризму
  • Проведення промоціної кампанії та інформаційна підтримка туристичного бренду Приазов’я
  • Сприяння ефективному управлінню туристичними дестинаціями (кластерна модель)
  • Підтримка розвитку туристичної інфраструктури регіону
  • Сприяння підвищенню якості надання туристичних послуг, створенню нових туристичних продуктів для подовження сезону та/або залучення нових категорій туристів
  • Посилення культурних, історичних, фестивальних, етнічних об’єктів та заходів
  • Підтримка асоціацій та партнерств у туристичній галузі

Що таке туристичний кластер?

Туризм
30 Березня 2021

Туристичний кластер – це галузеве, територіальне і добровільне об’єднання підприємницьких структур, які тісно співпрацюють з науковими (освітніми) установами, громадськими оргоанізаціями та органами місцевої влади з метою підвищення конкурентоспроможності туристичного продукту і сприяння економічному розвитку регіону. Туристичний кластер, на наш погляд, є оптимальним видом співробітництва, який може вирішувати будь-які завдання у сфері розвитку та підтримки туризму у регіоні.

Хто може бути партнерами сектору туризму Проєкту USAID?

Туризм
30 Березня 2021

Співпраця полягає у наданні інвестиційної, грантової та технічної підтримки підприємцям, навчальним закладам, неполітичним об’єднанням громадян і громадам, які зареєстровані відповідно до чинного законодавства і зацікавлені у розвитку туризму у регіоні Приазов’я. До регіону входять Маріупольський район Донецької області, Бердянський і Мелітопольський райони Запорізької області, а також Генічеський та Каховський райони на Херсонщині.

Лиманщина: промоційне відео

Туризм
01 Березня 2021

Азовський край: рекламний ролик

Туризм
26 Лютого 2021

Туризм

Азовське море – це традиційне місце відпочинку для мільйонів українців, особливо з промислових центрів сходу. Однак регіон не повною мірою використовує свій потенціал. Цей сектор зосереджений на моделі пляжного туризму «сонце та пісок», яка має обмежений сезон та географічне розташування.

Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» прагне допомогти населеним пунктам Приазов’я від Маріуполя Донецької області до Генічеська Херсонській області розширити спектр пропонованих туристичних продуктів та місць, подовжуючи таким чином сезон, приваблюючи туристів до місцевої спільноти поза межами пляжу та збільшуючи рівень зайнятості та економічний вплив сектору.

Для досягнення цієї мети проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» сприяє розробці єдиного бренду «Приазов’я», який можна рекламувати по всій Україні та за кордоном і який різні малі та середні підприємства можуть використовувати, щоб пов’язати себе із цим захоплюючим регіоном. Організація залучатиме впливових осіб, художників, туристичних блогерів та інших, щоб допомогти підвищити обізнаність про бренд «Приазов’я». Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» допомагає зацікавленим сторонам з усього Приазов’я розробити стратегічний план для розвитку сектору.

Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» також організовує різноманітні тренінги для малих та середніх туристичних підприємств з розробки продукції та передових міжнародних практик, щоб забезпечити якісні напрямки в регіоні. В центрі нових туристичних продуктів – багата етнічна мозаїка регіону, захоплюючий ландшафт «Кам’яної могили» та довгі піщані коси, що сягають у море, а також нереалізований потенціал для оздоровчого та ділового туризму.