УКРАЇНСЬКІ ВИРОБНИКИ АГРОПРОДУКЦІЇ НА ВИСТАВЦІ У ПАРИЖІ ШУКАЮТЬ ПАРТНЕРІВ

Овочівництво
18 Жовтня 2022

За сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка України” три компанії беруть участь у продовольчій виставці “SIAL”, яка триває у Парижі 15-19 жовтня. Це торговий дім “Калинівка” (Київська область), компанія “Сади Донбасу” (Донецька область) та “Famberry” (Запорізька область).

SIAL – wе один з найбільших міжнародних заходів для виробників сільгосппродукції. Щороку на нього приїжджають близько 300 000 відвідувачів із різних країн світу.

Компанія “Famberry” має найбільші у Східній Європі кизилові сади, які розташовані у Запорізькій області. З початку війни територія садів опинилася в окупації, власники наразі не мають доступу до них. Але сировину – заморожені ягоди – їм вдалося вивезти. Зараз у Дніпрі налагодили виробництво кизилових джемів, пастили, соусів та інших смаколиків. На заході України виробник напоїв робить кизилові наливки.

“Цьогорічний врожай ми втратили, доступу до садів немає. Із запасів ми маємо 40 тонн кизилу, який можна переробити та продати. Водночас ми зацікавлені у тому, щоб знайти партнерів за кордоном, які готові купувати нашу продукцію, тому беремо участь у цій виставці. Досвід попередніх таких заходів показує, що вони дієві – про нашу компанію дізнаються за кордоном, ми отримуємо замовлення. Також це сприяє популяризації кизилу. Віримо, що невдовзі ми зможемо повернутися до своїх садів, але до того часу маємо шукати шляхи, як нашому бізнесу вистояти під час війни, попри те, що ми не маємо доступу до свого кизилового саду”, – говорить співвласниця компанії “Famberry”  Єлизавета Ольшанська.

Компанія “Сади Донбасу” змогла евакуювати з Донеччини на Закарпаття сортувальну лінію, яку отримала за грантом від Проєкту USAID. На виставці у Парижі представники компанії шукають партнерів, які зацікавлені у співпраці з українським бізнесом.

“Зараз на Закарпатті ми підписали угоду з місцевим бізнесом – будемо сортувати для нього яблука. Ми маємо досвід такої роботи, адже сьогодні покупець хоче отримати у супермаркеті якісне відсортоване яблуко, яке не треба вибирати у кошику. Будемо залучати інші бізнеси до співпраці, пропонуючи свої послуги із сортування. Також ми маємо досвід експорту продукції, тож готові ділитися ним. У Парижі на цій виставці більше представлені компанії, які займаються переробкою, ми будемо шукати партнерів, яким потрібна сировина та сортувальні послуги”, – каже фінансовий директор компанії “Сади Донбасу” Сергій Остапець.

Представники торгового дому “Калинівка” поїхали до Парижа на виставку, бо зацікавлені у пошуку нових партнерів та ринків збуту продукції. Компанія вирощує овочі у теплицях та відкритому ґрунті, має теплиці на Київщині та Вінниччині, поля на Херсонщині та Миколаївщині. Підприємство тимчасово втратило частину потужностей через обстріли та окупацію і зараз зацікавлене у пошуку нових партнерів, ринків збуту продукції, у тому числі закордонних.

“Виробники та трейдери з Європи – Греція, Латвія, Литва, Нідерланди, Польща, Португалія таФранція, а також такі країни, як Кенія, Колумбія, Перу цікавляться нашими томатами, бо вони небагато знають про українських виробників, які пропонують якісний продукт. Це важливо – нас повинні знати, бо ми є країною з високою динамікою розвитку, незважаючи на поточну ситуацію”, – говорить директорка з маркетингу ТМ “Калинівка” Тетяна Меджитова.

Виставка у Парижі триватиме до 19 жовтня. Цьогоріч на неї приїхали представники понад 100 країн. Учасники презентують свої можливості, проводять бізнес-перемовини з потенційними партнерами із країн США, Європейського Союзу та Близького Сходу.

Нагадаємо, нещодавно відбулася продовольча виставка у Мадриді, участь у якій взяли компанії з України.

Що робити, якщо ЗЗР не працюють ефективно, а хвороби та шкідники розвиваються?

Овочівництво
30 Березня 2021

По-перше, необхідно контролювати якість води для обприскування (вона повинна бути в межах рН – 4-5,5 та Ес (засоленність) в межах до 1,5

По-друге, точно дотримуватися регламенту застосування ЗЗР (обовязково оригінальних та з придатним терміном використання)

По-третє, застосовувати інтегровану систему захисту – біопрепарати та ентомофагів, фероменні та клеєві пастки

По-четверте, вести постійний моніторинг появи хвороб чи шкідників – і працювати превентативно, не чекаючи коли патогени значно розповсюдяться.

Як вирощувати органічну продукцію?

Овочівництво
30 Березня 2021

Для цього необхідно найперше зареєструвати свій бізнес та впровадити систему сертифікації GlobalGAP. Це дасть можливість контролювати процес виробництва та запровадити безпечність і однорідність продукту. Наступним кроком вже буде отримання сертифікату Organic який буде підтвердженням вашої органічної продукції та який буде контролювати ключові точки виробництва органічної продукції.

Як підвищити врожайність овочів при вирощуванні у відкритому грунті чи теплиці?

Овочівництво
30 Березня 2021

По-перше, необхідно зробити агрохімічний аналіз грунту та поливної води. Це дасть змогу зрозуміти чого не вистачає в грунті та яку систему удобрення обрати. Аналіз води дасть змогу визначити чи є сполуки що можуть блокувати добрива чи ЗЗР (засоби захисту рослин).

По-друге – використовуйте якісне насіння, добрива, ЗЗР

По-третє – застосовуйте інтегрований метод захисту рослин (використовуючи біопрепарати та ентомофагів)

Овочівництво

Головне завдання плодоовочевого напряму Проєкту USAID “Економічна підтримка України” (Проєкт USAID)– підвищення ефективності виробництва й маркетингу та вихід на нові ринки від локального до міжнародного масштабу для плодоовочевих и м’ясомолочних господарств Східної України й Приазов’я.

Проєкт USAID надає комплексну підтримку, консультації та технологічний супровід від широкого кола професійних експертів на основі цілісного підходу, закрема:

  • Комплексний аналіз бізнесу та визначення перспективних шляхів розвитку.
  • Вдосконалення технологічних процесів вирощування, доробки, зберігання та переробки продукції
  • Впровадження світових стандартів контролю виробництва та якості продукції – Global GAP & HACCP
  • Впровадження успішних логістичних інструментів та розвиток бренду
  • Покращення існуючих та створення ефективних економічних та бізнес-моделей
  • Сприяння та впровадження кооперації, розвиток спеціалізації та кластеризації
  • Надання спеціалізованої юридичної підтримки, консультацій та супроводу в плодоовочевому секторі
  • Розвиток Digital напряму та впровадження ефективних IT рішень для популяризації продукції
  • Маркетингова підтримка та розвиток плодоовочевого и мясомолочого бізнесу в локальному, національному та міжнародному форматах
  • Сприяння ефективній торгівлі в локальному, національному та міжнародному форматі
  • Залучення провідних фахівців в програми дуальної освіти
  • Грантова/інфраструктурна підтримка перспективних та обґрунтованих ідей