Створення іміджу регіону

Проєкт USAID “Економічна підтримка Східної України” (Проєкт USAID) реалізовує комунікаційну кампанію “Схід: Перезавантаження”, яка має на меті показати успішні історії жителів Сходу України та допомогти тим, які прагнуть перезавантажити своє сьогодення заради успіху та процвітання майбутнього Сходу.

Проєкт USAID працює на Сході України з 2018 року та прагне змінити стереотипи і допомогти українцям у трансформації своїх громад, створити нові бізнеси у перспективних галузях економіки, вийти на нові ринки в Україні та за її межами, просувати історії успіху про людей, підприємства та спільноти, які відкривають нові можливості Сходу України.

Дослідження, яке Проєкт USAID проводив влітку 2021 року, показує, що багато українців продовжує асоціювати Схід України з війною та важкою індустрією. Проєкт USAID прагне змінити цей стереотип. Адже Схід України має багату історію та культуру, високий промисловий потенціал і саме тому може стати драйвером розвитку різних економічних напрямків та галузей бізнесу, перезавантаження свідомості населення, особливо молоді. Місія Проєкту USAID – допомогти у цьому та підтримати тих, хто прагне перезавантажити своє сьогодні заради успіху та процвітання майбутнього Сходу.

До розробки концепції та візуальних елементів кампанії “Схід: Перезавантаження” Проєкт USAID залучив жителів різних регіонів Східної України, людей різного віку та життєвого досвіду.

Перезавантаження для них – це оновлення наявних ресурсів, це запуск нового способу мислення.