Онлайн-курс «Агрологістика»

Розвиток трудового потенціалу
08 Лютого 2024

Онлайн-курс “Агрологістика” створено командою освітнього проєкту «АгрокебетиPRO: навчання, менторство, працевлаштування та підприємництво» спільно з Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України».

Курс складається з лекцій, які дають розуміння про комплекс процесів з організації раціонального просування товарів від виробника до споживача, та містять функціонування сфери обігу товарів, формування запасів продукції, створення інфраструктури ринку тощо.

Основною метою курсу є ознайомлення аудиторії з різними напрямками використання логістики у сфері аграрного виробництва.

Курс “Агрологістика” буде корисним для студентів аграрних університетів, молодих спеціалістів в агро, та будь-кого, хто хоче навчитись управлінню логістичними процесами в аграрному секторі.

Курс складається з:
  • 11 відеолекцій;
  • 11 презентацій;
  • тестовогоо завдання для самоперевірки закріплених знань;
  •  опитувальнику;
  • сертифікату.
Як пройти курс:

Для доступу до курсів вам необхідно зареєструватися.
Все що вам для цього потрібно зробити – це вказати логін і пароль, які будуть використовуватись вами на цьому сайті.
Якщо хтось інший вже обрав такий логін, вам просто необхідно обрати інший.

Наступним кроком вам потрібно буде вказати деякі важливі дані про себе.

Для наступних входів використайте вибрані вами при першому вході логін та пароль.

Курс Агрологістика: https://courses.agrokebety.com/course/view.php?id=15

  1. Зареєструйтесь будь ласка
  2. Перейдіть до вкладки «Всі курси»
  3. Оберіть курс для навчання
  4. Курс, за яким розпочато навчання, з’явиться у вкладці «Мої курси»
  5. Ви можете призупинити навчання і відновити його в будь-який зручний момент

ПРОГРАМА КУРСУ:

Лекція №1: Принципи організації внутрішніх та міжнародних вантажних залізничних перевезень

Експерт: Юлія Германюк, к.т.н., доцент кафедри «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №2: Принципи організації внутрішніх та міжнародних вантажних автомобільних перевезень
Експерт: Романа Бура, PhD, кафедра «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №3: Нормативно-правове забезпечення перевізного процесу вантажів аграрної групи. Частина 1

Експерт: Романа Бура, PhD, кафедра «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №4: Нормативно-правове забезпечення перевізного процесу вантажів аграрної групи. Частина 2

Експерт: Ярослав Болжеларський, к.т.н., доцент кафедри «Залізничний транспорт» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №5:Інформаційне забезпечення перевізного процесу вантажів аграрної групи
Експерт: Юлія Германюк, к.т.н., доцент кафедри «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція № 6: Інформаційне забезпечення перевізного процесу вантажів аграрної групи (автомобілним транспортом)

Експерт: Галина Півторак, к.т.н., кафедра «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №7: Технічне та технологічне забезпечення перевізного процесу вантажів аграрної групи залізничним транспортом
Експерт: Андрій Кузишин, PhD, кафедра «Залізничний транспорт» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №8: Технічне та технологічне забезпечення перевізного процесу вантажів аграрної групи автомобільним транспортом

Експерт: Галина Півторак, к.т.н., кафедра «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №9: Організація роботи перевантажувальних вузлів на автомобільному та залізничному транспорті

Експерт: Ігор Вельган, ст. викладач кафедри «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №10: Тарифи і тарифні системи у транспортно-логістичних схемах доставки вантажів аграрної групи
Експерт: Сергій Гревцов, к.т.н., кафедра «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

Лекція №11: Тарифи і тарифні системи у транспортно-логістичних схемах доставки вантажів аграрної групи ( на автомобільному транспорті)
Експерт: Галина Півторак, к.т.н., кафедра «Транспортні технології» Національного університету «Львівська політехніка»

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Чи отримаю сертифікат по проходженню курсу «Агропідприємництво»? 
Після перегляду всіх лекцій та успішного проходження тестового завдання слухачі отримають іменний сертифікат від освітнього проєкту “АгрокебетиPRO”.

Курс безкоштовний?
Так, курс безкоштовний для студентів та випускників вищих навчальних закладів, а також для молодих агро спеціалістів, та будь-кого, хто хоче навчитись навичкам створення аграрного бізнесу.

Якщо ви вперше на нашому сайті, для повноцінного доступу до цього курсу вам необхідно створити обліковий запис, слідуючи вказівкам.

Фахівці компанії KERNEL навчаються сучасних технологій зберігання зерна

Розвиток трудового потенціалу
15 Січня 2024

За сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України» протягом грудня 2023 року 46 фахівців Служби якості компанії Kernel в рамках проєкту «Розвиток трудового потенціалу для України», що реалізується ГО «Міжнародна фундація розвитку», навчалися, як правильно застосовувати сучасні технології, обладнання та здійснювати контроль безпечності та якості зерна при зберіганні на елеваторі.

Навчання провели експерти Національного університету харчових технологій у період з 05 по 14 грудня. Воно передбачало поєднання теоретичної та практичної частини з наступних тем:

  • Умови зберігання та контроль визначення якості зерна.
  • Актуальні питання визначення якості зерна при прийомі та зберіганні.
  • Відбирання проб і підготовка їх до аналізу. Засоби для відбору проб. Відмінності відбору проб автоматичним пробовідбірником та ручним щупом.
  • Визначення основних показників якості зерна та насіннєвого матеріалу.
  • Технологія довгострокового зберігання зерна.
  • Особливості, заходи, моніторинг зерна за температурними режимами, ризики погіршення стану зерна при зберіганні, основні аспекти в зміні якості.

«Щиро вдячні за можливість взяти участь у підвищенні кваліфікації керівників і фахівців виробничих зернових лабораторій елеваторів. Навчання було важливим, пізнавальним та мотивуючим для учасників. Проєкт USAID допоміг поглибити вже наявні знання, дізнатися нову інформацію із сучасних методів контролю, новітнього лабораторного обладнання та  актуальних світових вимог до якості та безпечності продукції. Також було корисно отримати компетентні відповіді спеціалістів з питань гармонізації та відповідності Державних стандартів України до міжнародних стандартів. Навчання додало наснаги фахівцям елеваторної справи надалі підтримувати харчову безпеку України та світу», – зазначає Марина Тіунова, провідна інспекторка з якості Kernel.

До червня 2024 року в рамках проєкту “Розвиток трудового потенціалу для України” планується навчити 2 000 спеціалістів, як виробничих компаній, так і закладів освіти, які готують фахівців для української економіки.

R&D, РОЗВИТОК МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА СТАРТАПІВ

Розвиток трудового потенціалу
11 Січня 2024

З метою розвитку закладів освіти та допомоги їм у встановленні партнерських відносин з бізнесом, у 2021 році Проєкт USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) ініціював роботу за цим напрямом, і того ж року розробив першу версію Стратегії розвитку науково-дослідницького співробітництва між закладами вищої освіти та бізнесом.

Стратегія включає інструкції щодо того, як заклади освіти можуть визначити можливості науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт (НДДКР), які дадуть додаткову цінність підприємствам, допоможуть у навчанні студентів, сприятимуть розвитку і закладів освіти і бізнес-структур. Також, у Стратегії описані кращі практики розвитку партнерських відносин з НДДКР, отримані шляхом інтерв’ю бізнесів та навчальних закладів.

26 січня 2022 року Проєкт USAID представив Стратегію на широкий загал для обговорення та подальшого пілотування, але внаслідок повномасштабного вторгнення відновити роботу зі Стратегією стало можливим лише у січні 2023 року. Протягом 2023 року Проєкт USAID пропілотував Стартегію із партнерами – представниками і закладів освіти, і бізнесу, та доповнив її практичними прикладами успішного партнерства закладів освіти із бізнесом та шаблоном договору для юридичного врегулювання таких відносин. У результаті, фіналізована «Стратегія розвитку науково-дослідницького співробітництва між закладами вищої освіти та бізнесом» вже є більш повним керівництвом для налагодження взаємодії та партнерств «освіта-бізнес».

У той же чаc, для подальшої підтримки напрямку НДДКР, Проєкт USAID розпочав партнерство з Tech StartUp School Національного університету «Львівська політехніка». Результатом партнерства стало створення посібника “Інноваційний розвиток ВНЗ: Роль R&D та партнерства з бізнесом”. Посібник детально розглядає важливу роль досліджень та розробок (R&D) у створенні інноваційних рішень, які здатні перетворити глобальні виклики на можливості. Зміст посібника покладено в основу навчального курсу за аналогічних напрямом для більш поглибленого дослідження та розкриття різноманітних аспектів інноваційного розвитку закладів вищої освіти. З вересня по грудень 2023 року, більш ніж 300 представників закладів освіти вже успішно опанували курс та планують використовувати набуті знання у практичній площині взаємодії з бізнесом.

Не забуваючи про важливість розвитку винахідницьких та дослідницьких навичок у молоді, Проєкт USAID та Tech StartUp School розробили і навчальний посібник «Технології розроблення стартапів та започаткування молодіжного підприємництва». Це посібник призначений для тих, хто має бажання досліджувати, творити та будувати власний шлях до успіху. Читач дізнаєтеся про ключові аспекти розроблення стартапів – від ідеї та концепції до втілення на ринку. Разом із цим, відбувається знайомство з основними принципи підприємницького мислення, які допоможуть у вирішенні складних завдань та прийнятті обґрунтованих рішень.

Зміст посібника також було покладено в основу навчального курсу за аналогічних напрямом. Курс успішно опанували біля 450 здобувачів із більше ніж 100 закладів освіти, а 16 слухачів взяли участь у конкурсі інноваційних ідей «Стартап прорив» і представили свої ідеї на широкий загал. З-поміж, представлених проєктів, журі обрало 6, які отримали грошові призи для подальшого розвитку власних проєктів. Стартапи спрямовані на допомогу розвитку моторних навичок людей з обмеженими можливостями, діджиталізацію процесів навчання, покращення технологічних процесів у будівництві та надання послуг оренди технічних засобів.

Курс 1. R&D ТА СПІВПРАЦЯ З БІЗНЕСОМ

Тема 1. R&D екосистема ЗВО

Презентація | Тема 1, Методичний матеріал | Тема 1

Тема 2. PR менеджмент та методика налагодження комунікації
із бізнесом

Презентація | Тема 2, Методичний матеріал | Тема 2

Тема 3. Виявлення потреб бізнесу та організація R&D
екосистеми

Презентація | Тема 3, Методичний матеріал | Тема 3

Тема 4. Технічні та організаційні інновації екосистеми ЗВО

Презентація | Тема 4, Методичний матеріал | Тема 4

Тема 5. Підходи створення кооперації з бізнесом

Презентація | Тема 5, Методичний матеріал | Тема 5

Тема 6. Презентація наукових розробок

Презентація | Тема 6, Методичний матеріал | Тема 6

Тема 7. Організаційно правові та фінансові питання
партнерства освіта бізнес

Презентація | Тема 7, Методичний матеріал | Тема 7

Тема 8. Етапи та процедури створення R&D центрів і лабораторій

Презентація | Тема 8, Методичний матеріал | Тема 8

Тема 9. Розвиток фандрайзингу

Презентація | Тема 9, Методичний матеріал | Тема 9

Тема 10. Фінансування досліджень

Презентація | Тема 10, Методичний матеріал | Тема 10

Тема 11. Менеджмент комерціалізації в академічній сфері

Презентація | Тема 11, Методичний матеріал | Тема 11

Тема 12. Проектна діяльність та взаємодія з міжнародними
фондами і донорами

Презентація | Тема 12, Методичний матеріал | Тема 12

Курс 2. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБЛЕННЯ СТАРТАПІВ ТА ЗАПОЧАТКУВАННЯ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

Тема 1. Сучасні тренди стартапів у світі

Презентація | Тема 2.1, Методичний матеріал | Тема 2.1

Тема 2. Методики пошуку ідей та перевірка їх на успішність

Презентація | Тема 2.2, Методичний матеріал | Тема 2.2

Тема 3. Цінності споживачів та як сформувати блакитний океан

Презентація | Тема 2.3, Методичний матеріал | Тема 2.3

Тема 4. Види підприємництва (соціальне, інноваційне, масштабоване стартап підприємництво). Ліцензована та неліцензійна діяльність. Основи права інтелектуальної власності.

Презентація | Тема 2.4.1, Методичний матеріал | Тема 2.4.1

Презентація | Тема 2.4.2, Методичний матеріал | Тема 2.4.2

Тема 5. Основи обліку, звітності та податкове регулювання підприємництва, реєстрація ФОП, цифрові інструменти, ЕЦП, банківська система

Презентація | Тема 2.5, Методичний матеріал | Тема 2.5

Тема 6. Цифрова екосистема підприємництва

Презентація | Тема 2.6, Методичний матеріал | Тема 2.6

Тема 7. Бізнес планування стартапу

Презентація | Тема 2.7, Методичний матеріал | Тема 2.7

Тема 8. Маркетинг при виході стартапу на ринок

Презентація | Тема 2.8, Методичний матеріал | Тема 2.8

Тема 9. Соціальні мережі як інструмент розвитку стартапу

Презентація | Тема 2.9, Методичний матеріал | Тема 2.9

Тема 10. Сучасні методи залучення коштів

Презентація | Тема 2.10, Методичний матеріал | Тема 2.10

Тема 11. Бізнес моделі

Презентація | Тема 2.11, Методичний матеріал | Тема 2.11

Тема 12. Прототипування та масштабування стартапу

Презентація | Тема 2.12, Методичний матеріал | Тема 2.12

Тема 13. Створення команди та продажі продукту стартапу

Презентація | Тема 2.13, Методичний матеріал | Тема 2.13

Тема 14. Презентація стартапу для інвесторів та вихід на ринок

Презентація | Тема 2.14, Методичний матеріал | Тема 2.14

Тема 15. Гендерна рівність в професійній сфері

Презентація | Тема 2.15, Методичний матеріал | Тема 2.15

СНУ ім. В.Даля налагоджує співпрацю з провідною аграрною компанією Kernel

Розвиток трудового потенціалу
10 Січня 2024

Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (СНУ ім. В. Даля) продовжує налагоджувати співпрацю з провідними промисловими підприємствами України, щоб збільшити практичну складову в підготовці студентів інженерних спеціальностей.

27 грудня Проєкт USAID «Економічна підтримка України» та ГО «Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (проєкт АгрокебетиPRO) виступили координаторами зустрічі команди викладачів СНУ ім. В. Даля з аграрною компанією України Kernel.

Під час зустрічі говорили про співпрацю релокованого університету СНУ ім. В. Даля з провідними промисловими підприємствами України, щоб допомогти студентам інженерних спеціальностей отримати практичну підготовку.  Сторони працюватимуть в області розбудови дуальної освіти для студентів спеціальностей 133 – Галузеве машинобудування; 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка; 201 – Агрономія; 208 – Агроінженерія; Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології.

Також викладачі університету презентували можливості та перспективи з підвищення кваліфікації для співробітників Кернел на базі лабораторій, що будуть створені за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України» за грантом “Сучасні навички для секторів інформаційних технологій, інженерії та електрики України”: «Лабораторія Електромехатроніки» (ElectromechatronicsLab), «Лабораторія Електроенергетики» (EnergyLab), «Виробнича лабораторія Фаблаб» (FabLab).

4 січня провели профорієнтаційну зустріч команди Kernel зі студентами СНУ ім. В. Даля. В обговоренні взяли участь 90 студентів університету. Під час зустрічі студентам представили перспективи проходження практики та працевлаштування на підприємствах компанії, а також запропонували взяти участь в Open Agro University – унікальному освітньому проєкті компанії Kernel з підготовки фахівців нового покоління для роботи на підприємствах сучасного виробництва та агробізнесу.

Студенти можуть взяти участь в Open Agro University – освітньому проєкті компанії Kernel з підготовки фахівців нового покоління для роботи на підприємствах сучасного виробництва та агробізнесу.

За минулі 2 сезони (2022-2023 рр) Open Agro University уже випустив понад 200 фахівців, з яких більше 50 працевлаштувалися і будують свою кар’єру в Kernel.

Open Agro University – запрошує на навчання і оплачувану практику за 7 спеціальностями, а саме:

  • Інженер-технолог служби якості (лабораторії)
  • Інженер технолог напрямку «Олії»
  • Інженер-механік заводу
  • Інженер КВПтаА
  • Енергетик
  • Інженер-механік агробізнесу
  • Агроном

Open Agro University – це можливість для студентів 3-5 курсів або випускників 2021-2023 років профільних спеціальностей отримати практичні знання та навички, які можна застосувати у роботі.

На час навчання Kernel  виплачує стипендії кращим студентам, пропонує оплачувану виробничу практику та сплачує витрати на дорогу та проживання під час навчання і практики. Кращим студентам пропонуються вакансії у Kernel.

Реєструйтеся та спробуйте свої сили.

СНУ ім.В.Даля планує підписати Меморандум із Kernel та долучити компанію до вдосконалення освітніх програм підготовки студентів інженерних спеціальностей.

Онлайн-курс «Агропідприємництво»

Розвиток трудового потенціалу
05 Січня 2024

Курс створено командою освітнього проєкту «АгрокебетиPRO: навчання, менторство, працевлаштування та підприємництво» спільно з Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України».

Онлайн-курс «Агропідприємництво» – курс лекцій, що поєднує елементи теоретичного навчання та практичні кейси. У даному курсі розглянуті практичні кейси, представлені безпосередньо засновниками успішного малого агробізнесу України.

Основною метою курсу є надання покрокового механізму й алгоритму  створення власного бізнесу в аграрній галузі, практичні кейси від експертів курсу наглядно демонструють елементи цього алгоритму.

Курс “Агропідприємництво” буде корисним для студентів аграрних університетів, молодих спеціалістів в агро, та будь-кого, хто хоче навчитись покровим механізмам сворення власного аграрного бізнесу.

Курс складається з:

  • 10 відеолекцій з експертами-практиками;
  • 6 відеоекскурсій на аграрні підприємства;
  • 10 презентацій;
  •  опитувальника та форми зворотнього зв’язку;
  • тестового завдання для самоперевірки закріплених знань;
  • сертифікату про проходження курсу (3 кредити).

Як пройти курс:

Перейти на платформу Агрокебети PRO https://courses.agrokebety.com/login/index.php

Знайти курс  «Агропідприємництво».

Ви вперше на на платформі Агрокебети PRO?

Для доступу до курсів вам необхідно зареєструватися.
Все що вам для цього потрібно зробити – це вказати логін і пароль, які будуть використовуватись вами на цьому сайті.
Якщо хтось інший вже обрав такий логін, вам просто необхідно обрати інший.

Наступним кроком вам потрібно буде вказати деякі важливі дані про себе.

Для наступних входів використайте вибрані вами при першому вході логін та пароль.

  1. Зареєструйтесь будь ласка
  2. Перейдіть до вкладки «Всі курси»
  3. Оберіть курс для навчання
  4. Курс, за яким розпочато навчання, з’явиться у вкладці «Мої курси»
  5. Ви можете призупинити навчання і відновити його в будь-який зручний момент

Програма курсу:

Лекція №1: Крок перший: бізнес-план, згадати все
Експерт: Тарас Трохименко, старший менеджер департаменту корпоративних фінансів «Делойт» в Україні

Лекція №2: Вертикальні ферми в Україні. Проблеми та можливості. Як побудувати бізнес методом проб та помилок
Експерт: Микола Кислейко, підприємець, власник вертикальної сіті-ферми у м. Вінниця

Лекція №3: Роль маркетингу в розвитку фермерства і фермерського
Експертка: Анастасія Бондарєва, маркетинг-директорка козиної ферми & сироварні «ОʼФерма»

Лекція №4: Факапи підприємця-початківця, механізми подолання
Експерт: Ярослав Бурківський, власник пекарні «Хатинка пекаря»

Лекція №5: ​​Перспективи і виклики виробництва нішевих культур в Україні 
Експерт: Олександр Журавель, власник ФГ «Журавель», спаржевод із 2020 року

Лекція №6: Mr. Caramba: родинні соуси, що продаються у “Сільпо”
Експерт: Роман Мартинов,  співзасновник бренду «Mr. Caramba»

Лекція №7: Підприємництво у тваринництві
Експертка: Наталія Коваль, голова та співзасновниця ФГ «Юпітер»

Лекція №8: Процес вирощування продажів
Експерт: Валентин Яроменко, CEO консалтингової компанії з продажів в White Sales (Київ, Україна), засновник та CEO в Big Sister AI (Остін, США)

Лекція №9: Оформлення малого бізнесу та ведення податкової звітності
Експертка: Інна Долженко, к.е.н., доцентка кафедри фінансів НУБіП України

Лекція №10: Що далі? Створення бізнесу – лише початок шляху: опис та оптимізація бізнес-процесів
Експертка: Євгенія Кучеренко, консультантка по оптимізації і автоматизації бізнес-процесів, засновниця HOBA Consulting

Поширені запитання

Чи отримаю сертифікат по проходженню курсу «Агропідприємництво»? 
Після перегляду всіх лекцій та успішного проходження тестового завдання слухачі отримають іменний сертифікат від освітнього проєкту “АгрокебетиPRO”.

Курс безкоштовний?
Так, курс безкоштовний для студентів та випускників вищих навчальних закладів, а також для молодих агро спеціалістів, та будь-кого, хто хоче навчитись навичкам створення аграрного бізнесу.

Якщо ви вперше на нашому сайті, для повноцінного доступу до цього курсу вам необхідно створити обліковий запис, слідуючи вказівкам.

Відео-ескурсії

 

 

Проєкт USAID передав велику партію ІТ-обладнання для релокованих університетів

Розвиток трудового потенціалу
02 Січня 2024

У 2023 році Проєкт USAID “Економічна підтримка України” (Проєкт USAID) надав допомогу університетам-партнерам. IT-обладнання для поновлення навчального процесу отримали 5 університетів – Донецький національний технічний університет (ДонНТУ), Маріупольський державний університет (МДУ), Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (СНУ ім. В. Даля), Приазовський державний технічний університет (ПДТУ) та Таврійський державний агротехнічний університет імені Дмитра Моторного (ТДАТУ).

Проєкт USAID передав партнерам ІТ-та офісне обладнання для забезпечення стабільного Інтернет-з’єднання та проведення занять у форматі дистанційного навчання, зокрема 64 маршрутизаторів, 31 принтер, 5 серверів і 8 комп’ютерів для адміністрування ІТ, 6 джерел безперебійного живлення, 12 мультимедійних проєкторів, 10 планшетних персональних комп’ютерів, 150 навушників, 261 ноутбук, 231 комп’ютерні миші, 5 комплектів Starlink із підпискою на рік, програмне забезпечення для комп’ютерів та інші необхідні матеріали для живлення та роботи техніки (кабелі, роз’ємники, розетки).

 

У березні-квітні 2022 року ці університети були вимушені переміститись зі сходу та півдня у безпечні регіони України.  СНУ ім. В. Даля та МДУ перемістились до Києва, ДонНТУ знайшов прихисток у Луцьку, а ПДТУ та ТДАТУ облаштувались у Дніпрі та Запоріжжі. Переміщення виявилось непростим, бо у більшості випадків переміщались перш за все люди, бо люди – найдорожчий ресурс та капітал, який може відродити та розвинути зруйновану чи пошкоджену справу. Проєкт USAID підтримував зв’язок із партнерами весь час і це дало змогу розпочати доставку обладнання ще у листопаді 2022 року. На сьогодні все обладнання доставлене, ним активно користуються 1 151 співробітників та викладачів закладів вищої освіти, щоб забезпечити навчання 14 166 студентів, в основному в онлайн-форматі. Тож кожен студент чи студентка має доступ до якісної освіти у рідному вузі з безпечного місця, куди він чи вона перемістились.

«Допомога Проєкту USAID «Економічна підтримка України» завжди була і залишається для нашого університету дуже актуальною. Обладнання, яке ми отримали, дає змогу проводити онлайн-зустрічі, конференції та спілкуватися із національними та закордонними партнерами. Завдяки вирішенню більшої частини потреб в комп’ютерній та комунікаційній техніці наукової активності ми вперше за останні роки стали учасниками проєкту “Горизонт” (проєкт “Building Ecosystem Integration Labs at HEI to foster Smart Specialization and Innovation on Sustainable Raw Materials” (HEI4S3-RM)) та у співпраці з партнерами підготували заявку на ще один конкурс проєкту Горизонт» – ділиться Руслан Галгаш, проректор СНУ ім. В. Даля з науково-педагогічної роботи, економіки та розвитку.

Підтримує колегу і Вікторія Воропаєва, проректорка ДонНТУ з науково-педагогічної роботи:

«Після повторного переміщення до Луцька ДонНТУ отримав від Проєкту USAID комунікаційне обладнання та джерела безперебійного живлення, що дозволило швидко налагодити онлайн-навчання та підтримувати всі необхідні цифрові сервіси. Студенти, аспіранти, викладачі та адміністративні працівники отримали персональні пристрої (ноутбуки та планшети), що допомогли їм завжди бути на зв’язку, навіть при відключенні електрики».

Олена Хаждинова, ректорка ПДТУ та Олександр Ломейко, Перший проректор ТДАТУ ще у перші дні отримання обладнання повідомили Проєкту USAID, що надана допомога дозволила швидко відновити адміністративні процеси, методологічну базу та методичні матеріали, налагодити навчальний процес в онлайн-форматі та забезпечити роботу вебсайтів закладів освіти для оперативного інформування студентів та викладачів про різні активності.